تاریخ انتشار: 1396/01/23 23:26
کد خبر: 217515

شکست زنبورها در خانه

تیم دورتموند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه مقابل موناکو شکست خورد.
شکست زنبورها در خانه

در ادامه دور رفت رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 21:15، بروسیا دورتموند آلمان در ورزشگاه سیگنال ایندوناپارک میزبان موناکو فرانسه بود.

این دیدار قرار بود شب گذشته برگزار شود که به دلیل انفجاری که در نزدیکی اتوبوس تیم فوتبال دورتموند رخ داد، به امروز موکول شد.

تیم فرانسوی این دیدار را بسیار عالی آغاز کرد و فرصت‌های متعددی را بر روی دروازه تیم آلمانی تدارک دید، در دقیقه 17 یک پنالتی برای موناکو گرفته شد که فابیانو بازیکن برزیلی موناکو این توپ را به بیرون زد تا دروازه ژرمن‌ها باز نشود. در ادامه 2 دقیقه بعد ام‌باپه توانست دروازه بورکی دروازه‌بان دورتموند را باز کند تا تیم فرانسوی پیش بیفتد.

این پایان کار در نیمه اول نبود و شاگردان ژاردیم یک بار دیگر روی اشتباه بندر مدافع دورتموند، دروازه این تیم را گشودند تا این نیمه با نتیجه دو بر صفر به سود موناکو به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان توماس توخل برای جبران نتیجه بازی را بهتر آغاز کردند و حملات دامنه‌داری را روی دروازه موناکو ایجاد کردند و موفق شدند توسط دمبله در دقیقه 57 به گل برسند.

در ادامه فشار دورتموندی‌ها که حمایت تماشاگران را می‌دیدند، روی دروازه موناکو بیشتر شد اما در باز کردن دروازه این تیم ناکام بودند و در ادامه اشتباه مدافعان زردپوش فرصت طلایی را برای امباپه به وجود آورد و این بازیکن گل سوم را برای موناکو به ثمر رساند تا عملاً دورتموندی‌ها همه چیز را ازدست رفته ببینند.

گلزنی شینجی کاگاوا در دقیقه 84 امید را به اردوگاه دورتموند برگرداند تا دقایق پایانی بسیار حساس و جذاب پیگیری شود.

در نهایت تلاش زردها برای به تساوی کشاندن بازی نتیجه نداشت و این بازی با برتری تیم فرانسوی به پایان رسید.

دیدار برگشت این دو تیم چهارشنبه هفته آینده در موناکو برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovevq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فابینیو: گواردیولا سیستم ما را نابود کرد