تاریخ انتشار: 1396/01/24 15:05
کد خبر: 217416

لام: از موقعیت‌های نیمه اول مان برابر رئال استفاده لازم را نبردیم

بازیکنان بایرن مونیخ نسبت به باخت مقابل شاگردان زین‌الدین زیدان واکنش نشان دادند.
لام: از موقعیت‌های نیمه اول مان برابر رئال استفاده لازم را نبردیم

فیلیپ لام، کاپیتان باواریایی‌ها در توضیح شکست 2 بر یک خانگی این تیم برابر رئال مادرید در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: نیمه اول بازی در اختیار ما بود، اما از فضاها و موقعیت‌هایی که داشتیم، استفاده لازم را نبردیم. بازی وقتی برگشت که گل تساوی را دریافت کردیم و زمانی که خاوی مارتینس اخراج شد، اوضاع از دست‌مان خارج شد.

توماس مولر هم که در این بازی جای خالی روبرت لواندوفسکی را پر کرده بود، اما نتوانست کاری از پیش ببرد، اظهار داشت: این بازی مقاطع متفاوت زیادی داشت. ما می‌توانستیم با پنالتی که نصیب‌مان شد، اختلاف را به دو گل برسانیم و تا آن موقع رئال حتی صاحب موقعیت جدی نشده بود. در نیمه دوم اما بی‌احتیاط بودیم و با از دست دادن توپ و میدان، روی یک ارسال از جناحین دروازه‌مان باز شد. پس از آن هم که مارتینس اخراج شد و بازی کاملاً برگشت. با این وجود خوشحالیم که با نتیجه 2 بر یک باختیم و با این نتیجه، شانس جبران در مادرید را داریم. ما به خودمان اطمینان داریم و برای شکست رئال از اشتیاق و کیفیت لازم برخورداریم.

مانوئل نویر، دروازه‌بان سرخپوشان مونیخی که در بازگشتش به میادین چندین واکنش استثنایی برابر مادریدی‌ها داشت، تأکید کرد: خیلی مهم است که با 11 بازیکن زمین را ترک کنید. ما در این بازی از اعتمادبه‌نفس خوبی برخوردار نبودیم و مالکیت توپ و میدان از دست‌مان خارج شد. ما حتی می‌توانستیم با نتیجه سنگین‌تری شکست بخوریم. با این حال به خود اطمینان داریم که می‌توانیم در بازی برگشت جبران این شکست را بکنیم. بایرن در نیمه اول تیم برتر میدان بود و اگر اعتمادبه‌نفس بیشتری داشتیم در همان 45 دقیقه اول می‌توانستیم به دو یا سه گل برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvger

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راموس: بایرن مونیخ حریفی بزرگ و مدعی قهرمانی است