تاریخ انتشار: 1396/01/25 09:24
کد خبر: 217275

مورینیو: از عملکرد خط حمله راضی نیستم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل اندرلخت در لیگ اروپا به انتقاد از عملکرد خط حمله تیمش پرداخت.
 مورینیو: از عملکرد خط حمله راضی نیستم

هر چند که یونایتد عملکرد بهتری در مجموع داشت ولی اندرلخت نیز توانست در نیمه دوم بهتر کار کند و کار را در دقایق پایانی به تساوی بکشاند. پس از بازی مورینیو به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

او گفت:" باید کار را در بازی هایمان تمام کنیم. موقعیت هایی داشتیم، کنترل بازی در درست ما بود ولی روی یک اشتباه مجازات شدیم. مارکوس راشفورد؟ فکر می‌کنم او هم مثل بقیه بود.

جسی لینگارد، زلاتان، مارسیال، فکر می‌کنم همه مثل هم بودند. فکر می‌کنم بلاتکلیف واژه درستی باشد. باید جدی تر بازی کنیم. اگر مجموع عملکرد 4 بازیکن خط حمله ما را کنار هم بگذاریم، چیز خاصی از آن در نمیاد. باید کار حریف را تمام کنیم. باید از موقعیت هایمان استفاده کنیم."

مورینیو درباره خط دفاع تیمش گفت:" نتیچه را مثبت ارزیابی می‌کنم. ولی خوشبختانه دفاع ما در جریان بازی خوب ظاهر شد و بخشی از مشکلاتمان را حل کرد. ولی اگر من یک مدافع یونایتد بودم، از بازیکنان خط حمله تیم ناراحت می‌شدم زیرا آنها می‌توانستند کار را تمام کنند و نکردند."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48n9jl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: باید مواظب اندرلخت باشیم/رونی به زمانی برای آمادگی بیش‌تر نیاز دارد

مورینیو و میلیونرها باکلمه‌ای به نام بدشانسی در این فصل
اختصاصی| یادداشت: ابوالفضل کریم آبادی؛

دلیل سفر روز گذشته مورینیو به زاگرب
آقای خاص در مصاحبه با HNTV عنوان کرد