تاریخ انتشار: 1396/01/25 09:34
کد خبر: 217270

رونالدو: هرگز تصور نمی کردم که به این رکورد برسم

کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن دو گل مقابل بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شمار گل های اروپایی خود را به عدد ۱۰۰ رساند.

یک روز پس از مسابقه، ستاره پرتغالی رئال مادرید در مورد رکورد خود و پیروزی فوق العاده مهم تیمش به گفتگو پرداخت که AS آن را منتشر کرده است. این افتخار بزرگی است که ۱۰۰ گل در بازی های اروپایی به ثمر رسانده ام. دیروز، روز خاصی بود و با یک پیروزی بسیار مهم همراه شد. خیلی راضی ام. می خواهم از باشگاه رئال مادرید تشکر کنم که چنین فرصتی در اختیارم قرار داد تا در این باشگاه کارنامه درخشانی داشته باشم. از هم تیمی ها و هواداران نیز تشکر می کنم.

وقتی گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا را آغاز کردم، هرگز تصور نمی کردم که به این رکورد برسم. برای من این یک افتخار است چون رسیدن به چنین هدفی سخت است. در آسمان ها هستم و بسیار خوشحالم. دیروز، قبل از اینکه وارد میدان شویم، تصور می کردم که بازی سختی خواهد بود و بایرن به سختی مبارزه خواهد کرد. اما وقتی آنها ضربه پنالتی را از دست دادند، مطمئن شدم که به بازی بر می گردیم و نیمه دوم از آن ما خواهد بود. من گلزنی کردم، اما می توانست هر کس دیگری هم جای من باشد.

گل های دیروز را به نحوی خیلی ساده توصیف می کنم: باور نکردنی بودند. منحصر به فرد بودند چون ما در حال شکست بودیم و بازگشت به بازی سخت بود. ما دوباره موفق به انجام این کار شدیم و به ثمر رساندن آن دو گل من را راضی می کند چون برای کسب پیروزی به رئال مادرید کمک کردم. امیدوارم که دو گل دیگر هم در برنابئو به ثمر برسانم.

ما برتری جزئی داریم و امیدوارم هواداران پشتمان باشند و کمک کنند چون نبرد سختی خواهد بود. امیدوارم رئال مادرید بتواند پیروز شود و صعود کنیم. می دانیم که آوریل ماهی سخت و تعیین کننده خواهد بود و فکر می کنم تیم خوب به نظر می رسد. سرمربی با استفاده از سیستم چرخشی، اوضاع را خیلی خوب مدیریت کرده و ما برای مقطع پایانی فصل آماده ایم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9wxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ویژگی ها وخصوصیات متفاوت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی/ کدام یک بر دیگری برتری دارد؟
اختصاصی/ اعجوبه هایی که دنیا را به تسخیر خود در آورده اند؛