تاریخ انتشار: 1396/01/25 12:24
کد خبر: 217223

مونتلا: اولویت من فعلا برتری در داربی میلان است

سرمربی میلان ابراز امیدواری کرد بتواند تیمش در داربی میلان به برتری برسد.

اینتر و میلان در حالی در داربی شهر میلان برابر هم قرار می‌گیرند که دو تیم وضعیت متفاوتی دارند. میلان با هدایت مونتلا در شرایط  نسبتاً خوبی به سر می‌برد ولی اینتر که پیولی را به جای دی بوئر به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرده است شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد.

ویچنزو مونتلا در نشست قبل از بازی تیمش در داربی میلان گفت: داربی را به خوبی می شناسم. می دانم شنبه چه جوی در ورزشگاه حکم فرما خواهد بود. بازی فردا صرف نظر از جایگاه دو تیم در جدول رده بندی بسیار حساس و ویژه خواهد بود و امیدوار هستیم بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. برای کسب سهمیه اروپایی نیاز مبرمی به هر ۳ امتیاز مسابقه داریم و به همین دلیل با تمام توان در این دیدار به میدان خواهیم رفت. می دانیم که اگر می خواهیم به اوپا برسیم باید در این دیدار به برتری برسیم. مساوی به درد ما نمی خورد پس باید با تمام قدرت به میدان برویم.

مونتلا درباره آینده خود در میلان گفت: من اینجا راحت هستم و دوست دارم برای فصل بعد هم در میلان بمانم با این حال اولویت من در حال حاضر داربی است و باید بتوانیم در این دیدار سربلند باشیم.

سرمربی میلان در پایان به تمجید از برلوسکونی پرداخت که با فروش میلان رسماً از این تیم جدا شد او گفت: خیلی خوشحال هستم که در زمان حضور در میلان با شخصی چون برلوسکونی آشنا شدم. او عاشق میلان بود و این عشق را به وضوح در رفتار و کارهایی که انجام داد می توانید ببینید. خدمات او برای میلان و فوتبال ایتالیا در کل فوق العاده بود و نگرانم که دیگر او را کنار خود نداریم. امیدوارم هستم مالکان جدید تلاش کنند تا بار دیگر میلان را به همان جایگاه همیشگی خود در فوتبال ایتالیا و اروپا برسانند.

هر چند اینتر و میلان هر دو در یک ورزشگاه بازی می‌کنند ولی در این دیدار اینتر میزبان و سهم هوادارانش بیشتر است. دو تیم در شرایط کاملاً متفاوتی به مصاف هم می‌روند. اینتر با هدایت دی بوئر فصل را کابوس‌وار شروع کرد و یکی از بدترین نتایج تاریخ خود را رقم زد. نتایج ضعیف نزاتزوری در بازی‌های ابتدایی فصل دی بوئر را تا آستانه اخراج پیش برد و این مربی جای خود را به پیولی داد تا شرایط اینتر تا حد زیادی بهتر شود. میلان نیز با هدایت مونتلا در شرایط نسبتاً خوبی به سر می‌برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zawkn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی خانگی رم برابر امپولی