تاریخ انتشار: 1396/01/27 17:25
کد خبر: 216691

تاریک ترین روز ورزشی مسوت اوزیل

مسوت اوزیل در کتابی که به تازگی منتشر کرده، از تلخ ترین و تاریک ترین روز ورزشی خود نوشته است.
 تاریک ترین روز ورزشی مسوت اوزیل

، اوزیل سال 2013 از رئال مادرید جدا و به آرسنال پیوست. او با این تیم دو قهرمانی در جام حذفی کسب کرده با این حال همواره از او انتقاد می شود که در بازی های بزرگ، نمایش هایی ناامیدکننده داشته است.

بیشترین حجم انتقادات زمانی به وی وارد شد که ارسنال دو ماه پیش در دو بازی رفت و برگشت 10 گل از بایرن خورد و از لیگ قهرمانان کنار رفت.

 اوزیل در کتاب خود ضمن اشاره به این دو بازی نوشته است:« حذف آرسنال توسط بایرن مونیخ بدون شک تاریک ترین لحظه دوران حرفه ای من بود. این یکی از پنج شکست تحقیرآمیز آرسنال هم بود.

 ما به خوبی برای بازی آماده شده بودیم. آرسن ونگر برنامه بازی را برای ما روشن کرد. هدف ما خسته کردن متس هوملس مدافع بایرن بود و امیدوار بودیم که به این روش بایرن را متوقف کنیم. واقعیت این است که شکست خوردیم. همگی بد بازی کردیم.

این عملکردی بود که نمی توانیم آن را نادیده بگیریم. باید از آن دو شکست درس بگیریم. باید از خودمان سئوال کنیم و مسئولیت آن ناکامی را بر عهده بگیریم. تمام بازیکنان، تمام مربیان حتی سرمربی باید مسئولیت آن را قبول کنند. در زندگی فوتبالی ام اتفاق افتاده است که زمین بخورم؛ ولی همیشه بلند شده ام و پیروزی ها و عناوین قهرمانی را بعد از شکست کسب کرده ام. این شکست در برابر بایرن نتیجه خوبی خواهد داد.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6wlp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تماس آرسنال با گزینه جانشینی انریکه در بارسا
ادعای مارکا

انگشت اتهامات همیشه روی ستاره سرخ پوش است
اوزیل: من در آرسنال گوشت قربانی هستم