تاریخ انتشار: 1396/01/29 12:38
کد خبر: 216300

ایگواین: بارسلونا پتانسیل معجزه کردن دارد

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید که تیمش نباید به سبب نتیجه بازی رفت، موفقیتش در حذف کردن بارسلونا از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی بداند.
ایگواین: بارسلونا پتانسیل معجزه کردن دارد

گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید هم‌تیمی‌هایش نباید تصور نکنند به سبب پیروزی 3 بر صفرشان در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا، این تیم را از گردونه رقابت‌ها حذف کرده‌ند.

او  که تیمش فردا شب (چهارشنبه) میهمان آبی‌و‌اناری‌ها خواهد بود، گفت:نمی‌دانم پیروزی 3 بر صفر بازی رفت برای صعود ما کافی خواهد بود یا نه. ما در نوکمپ هم باید مانند بازی رفت در تورین بجنگیم. بارسلونا در بازی‌اش برابر پاری‌سن‌ژرمن نشان داد که توانایی رقم زدن معجزه را دارد، پس حواس ‌ما باید جمع باشد، البته این موضوع درباره بارسایی‌ها هم صدق می‌کند. ما به دنبال خلق موقعیت‌های گلزنی خواهیم بود و من اطمینان دارم که می‌توانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

ایگواین ادامه داد:به نظر سر مربی‌مان همه بازی‌های از حداکثر اهمیت برخوردارند. او برای همه آنها تیمش را به شیوه‌ای یکسان آماده می‌کند و این به ما اجازه می‌دهد مطمئن شویم برای تک تک این بازی‌ها آماده هستیم. این دلیل موفقیت ما در تمام تورنمنت‌ها است.

یوونتوس در سری A حاشیه امنیتی 8 امتیازی در صدر جدول دارد و به نظر نمی‌رسد که تیمی بتواند بانوی پیر را از کسب ششمین قهرمانی متوالی‌اش در این رقابت‌ها باز دارد اما ایگواین، کورس قهرمانی در کالچو را هم هنوز تمام شده نمی‌داند.

مهاجم آرژانتینی بیانکونری عنوان کرد: اکنون ما در مقطعی حساس از لیگ قرار داریم. لیگ هنوز تمام نشده است و 18 امتیاز دیگر باقی مانده است که باید کسب کنیم پس نباید دست از تلاش بکشیم. با هر بازی اما ما به ششمین اسکودتوی متوالی که برای بردنش انگیزه فراوانی داریم، نزدیک‌تر می‌شویم. ما پیشتاز کورس قهرمانی هستیم. من از شیوه‌ای که فصل دارد برای ما پیش می‌رود راضی هستم اما هنوز یک ماه دیگر باقی مانده است و ما می خواهیم در تمام رقابت‌ها، تا روز آخر حضور داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kkxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


11 بازی جنجالی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا