تاریخ انتشار: 1396/01/31 12:17
کد خبر: 215818

رانیری: برای بازگشتن به دنیای مربیگری آماده‌ام

مربی سابق لسترسیتی که پس از نتایجی ضعیف به شکل غیر منتظره‌ای برکنار شد شب گذشته اعلام داشت که آمادگی کامل برای هدایت یک تیم دیگر را دارد.
رانیری: برای بازگشتن به دنیای مربیگری آماده‌ام

کلودیو رانیری که با معجزه در فصل پیش و قهرمانی لسترسیتی به بهترین مربی سال 2016 لقب گرفت، چند ماه پیش به دلیل نتایج ضعیف برکنار شد. 

به نظر می‌رسید این اخراج غیرمنتظره و قدری بی‌رحمانه، مربی 67 ساله ایتالیایی را به طور کلی از فوتبال دور کند اما وی شب گذشته در مصاحبه با BT Sport اظهار داشت: کاملا برای بازگشتن به دنیای مربیگری آماده‌ام.

رانیری گفت: من یک مربی اروپایی هستم، اگر پیشنهاد خوبی به من شود، چرا برنگردم؟!

لسترسیتی پس از خروج او، به یکباره به تیمی قدرتمند بدل شد و توانست به جمع 8 تیم برتر اروپا نیز صعود کند. آنها سه شنبه شب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی یک بر یک مقابل اتلتیکومادرید رسیدند تا از این رقابت حذف شوند. 

مربی سابق روباه‌ها در خصوص عملکرد آنها گفت: لستر کمی بدشانس بود زیرا بعد گل واردی، 2 موقعیت فوق‌العاده بدست آوردند تا بازی 3 بر یک شود. 

وی تصریح کرد: 30 دقیقه ابتدایی نیمه دوم فو‌ق‌العاده بود اما اتلتیکو به دلیل تجربه بیشتر موفق شد. من از عملکرد بازیکنان بسیار خرسندم زیرا چیزی بود که به آنها یاد دادم. این مهم خواهد بود که لستر این راه را ادامه دهد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvmrw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکوردزنی آگوئرو در بازیهای لیگ قهرمانان