تاریخ انتشار: 1395/05/16 12:32
کد خبر: 269637

رئیس جمهور آرژانتین: مسی ما را به سمت روسیه هدایت خواهد کرد

لیونل مسی و رئیس جمهور کشور آرژانتین بر این باور است که کاپیتان آلبی‌سلسته از تبعید خودخواسته از تیم ملی فوتبال کشورش منصرف می‌شود و دوباره برای این تیم بازی خواهد کرد.
رئیس جمهور آرژانتین: مسی ما را به سمت روسیه هدایت خواهد کرد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور آرژانتین که سابقه ریاست باشگاه بوکا جونیورز را هم دارد و به همین دلیل با دنیای فوتبال آشناست، ‌کاملاً اطمینان دارد که لیونل مسی دوباره به تیم ملی آرژانتین برمی‌گردد و از تصمیمی که پس از شکست آلبی‌سلسته برابر شیلی در فینال کوپا آمه‌ریکای ماه گذشته گرفت، منصرف می‌شود.

 

ماکری در این خصوص به ESPN‌ گفت: مسی ما را به سمت روسیه هدایت خواهد کرد و یک بار دیگر جزو بهترین‌ها خواهد بود. او بزرگ‌ترین اتفاقی است که برای ما رخ داد و به همین دلیل مهم است که به او آن اشتیاق و احساسی که انگیزه‌بخش است، بدهیم.

 

رئیس جمهور آرژانتین افزود: من به مسی به خاطر عملکردش در کوپا آمه‌ریکا تبریک می‌گویم. او هر کاری که از دستش برمی‌آمد انجام داد، اما قسمت نبود که در سه فینال متوالی که در هیچ یک از آنها هم در 90 دقیقه نباختیم قهرمان شویم و این دیوانه‌‌کننده است. فقط شانس یار ما نبود وگرنه ما تیمی فوق‌العاده با کلی ستاره داریم که می‌توانند مسی را حمایت کنند و در سه تورنمنت اخیر هم ما یا در وقت‌های اضافی یا ضربات پنالتی شکست خورده‌ایم. شانس چند وقت است که به ما لبخند نمی‌زند.

 

ماکری در ادامه اعتراف کرد که نمی‌داند مسی در بازی بعدی آرژانتین که در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برابر اروگوئه است، حضور پیدا خواهد کرد یا نه، اما از سرمربی جدیدی که برای هدایت آلبی‌سلسته انتخاب شده است، تمجید کرد. او گفت: ادگاردو بائوسا یک قهرمان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4md7qw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مسی کاپیتان آرژانتین در جام جهانی 2018 است

معرفی سه نامزد نهایی بازیکن فصل اروپا
بهترین بازیکن اروپا از مادرید می آید