تاریخ انتشار: 1395/05/16 12:51
کد خبر: 269631

طعنه دوباره مورینیو به ونگر و آغاز جنگ لفظی‌اش با کلوپ

سرمربی منچستریونایتد به دو تن از همتایانش در لیگ برتر که تلاش شیاطین سرخ برای خرید هافبک فرانسوی یوونتوس را با رقمی نجومی زیر سؤال برده‌اند، پاسخ داد.
 طعنه دوباره مورینیو به ونگر و آغاز جنگ لفظی‌اش با کلوپ

 پل پوگبا همچنان سوژه اصلی رسانه‌هاست و باشگاه منچستریونایتد تلاش می‌کند با قراردادی 112 میلیون یورویی و شکستن رکورد گران‌ترین خرید تاریخ فوتبال، هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس را به اولدترافورد بازگرداند. این موضوع حتی کسانی مانند آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال و یورگن کلوپ سرمربی آلمان لیورپول را به واکنش واداشته است، به‌طوری که فرمانده توپچی‌ها این تصمیم شیاطین سرخ را یک دیوانگی تمام عیار دانسته و مربی قرمزپوشان مرسی‌ساید هم گفته که اگر روزی فوتبال در خرید بازیکنان گران‌قیمت خلاصه شود، از مستطیل سبز خارج می‌شود.

در حالی که فردا (یکشنبه) منچستریونایتد باید در جام خیریه انگلیس برابر لسترسیتی صف‌آرایی کند، ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ به ونگر و کلوپ پاسخ داد و در عین حال از مسئولان باشگاهش خواست که به تلاش خود برای عقد قرارداد با پل پوگبا ادامه دهند و پیش از بازی هفته اول مردانش در لیگ برتر برابر بورنموث (24 مردادماه) او را به اولدترافورد بیاورند.

مورینیو به خبرنگاران گفت: من دوست ندارم درباره بازیکنان سایر باشگاه‌ها صحبت کنم، هرچند مربیان دیگر این کار را می‌کنند. آنها درباره باشگاه‌ها و بازیکنان من حرف می‌زنند. پوگبا بازیکن یوونتوس است و تا زمانی که به‌طور رسمی از این تیم جدا نشود، بازیکنش خواهد ماند. زمان نقل‌وانتقالات 31 آگوست به پایان می‌رسد، اما باشگاه سعی می‌کند 14 آگوست نقل‌وانتقالات تیم را پایان دهد.

مورینیو ادامه داد: من از نقل‌وانتقالات تیمم بسیار خوشحالم. ما تصمیم گرفتیم تنها چهار بازیکن بخریم، نه 10 بازیکن. سعی کردیم چهار بازیکنی را جذب کنیم که در سطح تیم بزرگ منچستریونایتد باشند که بتوانند به ترکیب ما کمک کنند. شنیده‌ام که دو نفر از همکارانم در باشگاه‌های دیگر درباره ما حرف زده‌اند. کلوپ یکی از آنهاست، اما من اظهارنظر نمی‌کنم. او درباره ما حرف‌هایی زده است اما من درباره‌ خودش یا باشگاهش حرفی ندارم که بزنم. من این کار را دوست ندارم. این کار اخلاقی نیست. یکسری چیزها هست که اگر من انجام دهم، مرتکب کاری غیراخلاقی شده‌ام، اما اگر سایرین انجامش دهند، همه چیز کاملاً عادی است.

آقای خاص درباره خرید‌هایش هم گفت: ما یک مدافع میانی جذب کردیم که برای رسیدن به سطوح بالا زمان نیاز دارد، هرچند او پتانسیل زیادی دارد. ما بازیکن خلاقی را خریدیم که از کیفیتش اطلاع کامل داریم. ما یک مهاجم خارق‌العاده خریدیم و می‌خواهیم یک هافبک بسیار خوب را هم به خدمت بگیریم. می‌خواهیم تیم‌مان توازن داشته باشد.

منچستریونایتد یکشنبه در جام خیریه انگلیس اولین بازی رسمی خود را با هدایت مورینیو انجام می‌دهد. این اولین بازی رسمی شیاطین سرخ پس از قهرمانی است که آنها با هدایت لوییز فن خال در جام حذفی فصل گذشته کسب کردند.

مورینیو درباره تفاوت‌هایی که تیمش با تیم تحت هدایت فن‌خال داشته است، تأکید کرد: تیم‌های من با تیم‌های فن‌خال با هم تفاوت دارند. تغییر ساختار یک تیم بسیار سخت است. برای من راحت‌تر بود که 20 بازیکن جدید بیاورم و همه چیز را از صفر شروع کنم. آنها دو سال با ساختاری از فوتبال کار کردند که من آن را قبول ندارم، ولی بازیکنان باید همیشه تلاش کنند خود را با شرایط وفق دهند.

 

منبع : تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqr9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ آرسنال طعمه منچستریونایتد را ربود