تاریخ انتشار: 1396/02/12 12:23
کد خبر: 213510

آلوز: برای تاریخ‌سازی و فتح لیگ قهرمانان به یوونتوس آمده‌ام

دفاع راست برزیلی بانوی پیر تأکید کرد هدفش از پیوستن به این تیم، کمک به بیانکونری برای درو کردن تمام جام‌های این فصل است.
 آلوز: برای تاریخ‌سازی و فتح لیگ قهرمانان به یوونتوس آمده‌ام

دنی آلوز می‌گوید هدفش از پیوستن به یوونتوس کمک به این تیم برای شکستن طلسم 20 ساله‌اش در فتح لیگ قهرمانان اروپا بوده است نه تجربه قهرمانی در لیگ ایتالیا.

یوونتوس قهرمانی در سری A سه امتیاز دیگر می‌خواهد و در جام حذفی ایتالیا هم به فینال رسیده است. برای آلوز اما پایان دادن به انتظار طولانی مدت بیانکونری برای فتح لیگ قهرمانان اروپا مهمترین چیز است.

او که تیمش تنها تیم باقیمانده در جمع 4 تیم برتری لیگ قهرمانان اروپاست که امسال می‌تواند سه‌گانه ببرد، در آستانه فردا شب (چهارشنبه) بازی راه‌راه‌پوشان تورین در خانه موناکو در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شبکه اسکای گفت: وقتی به یوونتوس آمدم، به من گفتند که بیا و با این تیم تاریخ‌سازی کن. تاریخ‌سازی اما تنها فتح لیگ ایتالیا نیست بلکه رؤیاپردازی برای چیزی بزرگتر است. ما هنوز این رؤیا را در سر می‌پرورانیم و کار می‌کنیم تا آن را محقق کنیم.

آلوز با یادآوری فینال لیگ قهرمانان سال 2015 در برلین که به بارسلونا برای تحمیل شکست 3 بر یک به یووه کمک کرد، ادامه داد: راستش فکر می‌کنم که در آن بازی ترس بیش از اندازه یوونتوس از بارسلونا نگذاشت نتیجه بگیرد. حریف هرچقدر هم که بزرگ باشد، شما باید بدانید که وقتی توانسته‌اید به این مرحله برسید، حتماً‌خودتان هم تیمی قدرتمند داشته‌اید. در چنین بازی‌هایی باید ترس را کنار بگذارید و راهی برای کسب پیروزی پیدا کنید.

یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی فصل جاری توانست انتقام شکست فینال برلین را از بارسلونا بگیرد و خودش را به عنوان یک مدعی جدی برای فتح رقابت‌ها معرفی کند. آلوز اما معتقد است که آن پیروزی نباید باعث شود که تیمش موناکو را دستکم بگیرد، حتی اگر این تیم فرانسوی را دو سال پیش در مرحله یک چهارم نهایی (در مجموع دو بازی رفت و برگشت) 3 بر صفر شکست داده باشد.

دفاع راست برزیلی بارسایی‌ها تأکید کرد: بزرگترین خطری که ما را در این مرحله از لیگ قهرمانان تهدید می‌کند، این است که تصور کنیم قهرمان شده‌ایم چون توانسته‌ایم بارسلونا را حذف کنیم. نه کارمان تمام شده است، نه جامی به ما داده‌اند. نباید فکر کنیم که برای تفریح کردن داریم به مونت‌کارلو می‌رویم. موناکو تیمی است که با دل و جرأت بازی می‌کند، آزادانه دست به حمله می‌زند و خطرناک است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvlgp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط و نشان ستاره جوان موناکو برای بوفون