تاریخ انتشار: 1396/02/12 20:00
کد خبر: 213379

امید زیدان به آمار درخشان ستاره برزیلی

بدون شک در برابر خط میانی خشن و مستحکم اتلتیکومادرید، چشم امید زیدان به درخشش کاسمیرو خواهد بود.
امید زیدان به آمار درخشان ستاره برزیلی

یکی از ایراداتی که به خط میانی فعلی کهکشانی ها گرفته می شود، فانتزی بودن بیش از حد آنها و افتادن همه بار درگیری های فیزیکی بر دوش کاسمیرو است که البته او نیز معمولا به خوبی از عهده این وظیفه برآمده است.

معمولا در ترکیب ابتدایی کهکشانی ها، زیدان از کروس، مودریچ و کاسمیرو استفاده می کند و بازیکنان تعویضی این تیم نیز مانند خامس و ایسکو، همگی بازیکنانی ظریف و تکنیکی به شمار می آیند و همین موضوع، اهمیت نقش کاسمیرو در ترکیب کهکشانی ها را چند برابر کرده است.

البته این اتکای زیاد به کاسمیرو در مواردی نیز به ضرر رئال مادرید شده است که اصلی ترین نمونه آن به شکست لوس بلانکوس در ال کلاسیکوی هفته گذشته برابر بارسلونا باز می گردد.

دیداری که کاسمیرو به علت دریافت کارت زرد در اوایل بازی، در ادامه با احتیاط بیشتری بازی کرد و در نهایت نیز به دلیل ترس از اخراج تعویض شد.

با حضور زیدان روی نیمکت رئال، کاسمیرو در ترکیب این تیم شکوفا شد و حالا این هافبک جوان تبدیل به عنصری غیرقابل جانشین در ترکیب کهکشانی ها شده است.

در دیدارهایی که تا به حال کاسمیرو در ترکیب رئال برابر اتلتیکو به میدان رفته، قوهای سپید هرگز شکستی را تجربه نکرده اند و همین موضوع باعث شده تا امشب نیز چشم امید هواداران رئال و زیدان، به ایجاد نظم در میانه میدان توسط کاسمیرو و جلوگیری از دریافت گل سرنوشت ساز در خانه می باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmbbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتلتیکو – رئال ؛ آخرین دربی در ویسنته کالدرون