تاریخ انتشار: 1396/02/13 09:44
حمایت کاپیتان برمن از تمدید قرارداد سرمربی ایرانی
کد خبر: 213258

فریتز: کار کردن با آلکساندر نوری فوق العاده است

در روزهایی که موضوع تمدید قرارداد باشگاه وردربرمن به یکی از سوژه های جالب رسانه های آلمانی تبدیل شده حمایت کاپیتان باتجربه باشگاه از این مربی جالب توجه بود.
 فریتز: کار کردن با آلکساندر نوری فوق العاده است

نتایج رویایی وردربرمن با هدایت سرمربی ایرانی در 11 هفته گذشته باعث شد تا تیم در ورطه سقوط آلمان در فاصله چند هفته تا انتهای فصل به یکی از مدعیان کسب سهمیه یورولیگ تبدیل شود و در کنار آن تمام رکوردهای خود در تاریخ بوندس لیگا را نیز جا به جا کند.

همین بهانه ای شد تا یکی از شبکه های تلویزیونی شهر برمن در میزگردی با حضور کارشناسان و چهره های سرشناس باشگاه به بررسی دلایل این پیشرفت بپردازد که در بین حاضران در این برنامه کلنس فریتز کاپیتان 36 ساله برمن ها نیز حضور داشت، بازیکنی که تنها یک سال کوچک تر از آلکساندر نوری سرمربی ایرانی است.

فریتز در بخشی از صحبت هایش در خصوص تحول ایجاد شده در باشگاه برمن و ثبت رکوردهای عجیب به نقش سرمربی ایرانی اشاره و مدعی شد حضور او از نظر انگیزشی تاثیر فراوانی روی بازیکنان داشت. او در خصوص نوری گفت:« واقعا صحبت های او در روزهای بحرانی از نظر روحی روانی تیم را متحول کرد حتی در آن روزهایی که ما شکست های متوالی را تجربه می کردیم ناامیدی در چهره و صحبت های آلکساندر دیده نمی شد و همین برای ما نقطه عطفی بزرگ بود تا به توانایی های تیم ایمان بیاوریم».

این چهره محبوب که از جمله بازمانده های نسل طلایی برمن زیر نظر توماس شاف قلمداد می شود در ادامه صحبت های خود تصریح کرد:« کارکردن با آلکساندر نوری برای من تجربه فوق العاده ای بود چون به چشم دیدم کارهای روانی و حس انگیزشب او چه جادویی در تیم ایجاد کرد .مردی آرام اما جدی در کار که برای رسیدن به اهدافش هیچ گاه یک قدم عقب نمی گذارد».

فریتز در بخش پایانی صحبت هایش با تاکید بر این که تمدید قرارداد و حفظ آلکساند رنوری روی نیمکت کمترین پاداش برای زحمات او در ماه های گذشته است صراحتا از این مربی ایرانی حمایت کرد تا موضوع تمدید قرارداد الکساندر وارد فاز دیگری شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvldk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 معجزه سیندرلا ادامه دارد
وردربرمن با نوری در رده ششم بوندس لیگا