تاریخ انتشار: 1396/02/13 15:33
کد خبر: 213182

جدال قرمز و زردها برای گل زدن بیشتر

جدال قرمز و زردها برای گل زدن بیشتر
دو مهاجم بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند این شانس را دارند که یک رکورد را در تاریخ رقابت‌های بوندسلیگا به نام خود به ثبت برسانند. روبرت لواندوفسکی و پیر اوبامیانگ رقابت تنگاتنگی برای آقای گل در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا دارند.لواندوفسکی، مهاجم آماده بایرن مونیخ با زدن 28 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد. این‌ در حالی است که اوبامیانگ با زدن 27 گل در رده دوم است.
 

در تاریخ رقابت‌های بوندسلیگا تنها یک بار دو مهاجم توانسته‌اند به رکورد 30 گل در یک فصل برسند که آن به فصل 1973-1974 بر می‌گردد که مولر افسانه‌ای به همراه یوپ هاینکس که در آن زمان در مونشن گلادباخ بازی می‌کرد چنین رکوردی را به نام خود به ثبت رساندند.

 

با توجه به این که سه هفته تا پایان رقابت‌های بوندسلیگا باقی مانده است هم لواندوفسکی و هم اوبامیانگ این شانس را دارند تا رکورد مولر و هاینکس را پشت سر بگذارند و دوباره در بوندسلیگا تاریخ سازی کنند. بایرن مونیخ در سه بازی باقی مانده خود باید برابر دارمشتات و فرایبورگ در آلیانس آره‌نا و برابر لایپزیگ در خانه حریف به میدان برود. این‌ در حالی است که  دورتموند باید از هوفنهایم و وردربرمن میزبانی کند و در خانه اوگسبورگ به میدان رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvlez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بواتنگ: لواندوفسکی کامل تر از اوبامیانگ است