تاریخ انتشار: 1396/02/14 02:50
نباید امیدمان را از دست بدهیم
کد خبر: 213049

ژاردیم: بوفون نتیجه بازی را رقم زد

سرمربی موناکو شکست خانگی تیمش را نتیجه درخشش سنگربان اسطوره‌ای یوونتوس دانست.
ژاردیم: بوفون نتیجه بازی را رقم زد

لئوناردو ژاردیم، سرمربی موناکو پس از شکست 2 بر صفر خانگی تیمش مقابل یوونتوس در دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد جان‌لوئیجی بوفون، سنگربان افسانه‌ای رقیب تمجید کرد.

 

 او گفت: یوونتوس در 15 دقیقه اول به طور کامل بر توپ و میدان تسلط داشت اما در ادامه تا پایان بازی، رقابت متعادل پیش رفت.تیم من به خاطر بازی خوبی که ارائه کرد، لایق ستایش فراوانی است.مقابله با یوونتوس برای هیچ کدام از بازیکنان ما آسان نبود.امباپه در تشخیص و استفاده از فضاهای خالی رقیب توفیقی به دست نیاورد. ما باید بازی مقابل تیم‌های تدافعی و دارای منافذ بسته را یاد بگیریم.

 

 او در ادامه اظهار داشت: کار ما در بازی برگشت بسیار دشوار شد اما باید امیدمان را حفظ کنیم و باور داشته باشیم که می‌توانیم به فینال برسیم.بهترین راه برای افزایش اعتماد به نفس و امید، بردن نانسی در بازی هفته آینده لیگ فرانسه است؛ آنچه می‌تواند روحیه تیم برای بازی برگشت در تورین را به بالاترین میزان برساند.مندی به خاطر آسیب‌دیدگی دور از میدان بود. قبلا هم بدون او بازی می‌کردیم و مشکلی نداشتیم. به نظرم بوفون با 2، 3 دفع توپ عالی، سرنوشت بازی را به سود تیم خودش عوض کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36l9ye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری:بوفون همیشه آماده مغلوب کردن بزرگان است/ پیانیچ فکر می‌کرد دنیا به پایان رسیده است