تاریخ انتشار: 1396/02/14 21:12
کد خبر: 212867

شواین اشتایگر: دوست دارم نیمار را با پیراهن بایرن ببینم

باستین شواین اشتایگر، ستاره سابق بایرن مونیخ، اعلام کرد اگر مدیر ورزشی این باشگاه بود، نیمار را برای این تیم به خدمت می گرفت.​​​​​​​
 شواین اشتایگر:

دوست دارم نیمار را با پیراهن بایرن ببینم

بایرن این فصل با هدایت کارلو آنچلوتی تنها موفق به قهرمانی در بوندس لیگا شد اما شواین اشتایگر معتقد است که این تیم نیاز چندانی به تغییر ندارد و تنها امیدوار است که ستاره برزیلی بارسلونا را در این تیم ببیند.

او به سایت گل گفت:" اینکه بایرن به چه بازیکنی نیاز دارد، گفتنش دشوار است اما اگر از من بپرسید که دوست دارم چه بازیکنی را در پیراهن بایرن ببینم، می گویم که دوست دارم نیمار را در بایرن ببینم. اما نمی دانم خود او هم می خواهد یا نه.

در واقع من طرفدار نیمار هم هستم. نه تنها سبک بازی او، بلکه شخصیتش را هم دوست دارم. این علاقه از طریق دانته (مدافع سابق بایرن) ایجاد شد. او با نیمار در تیم ملی برزیل همبازی بود و نیمار یک پیراهن من را می خواست و من هم آن را به دانته دادم تا به او برساند. هر وقت مقابل هم بازی می کردیم، او احترام زیادی به من می گذاشت.

به یاد دارم وقتی ما در برزیل، قهرمان جام جهانی 2014 شدیم و من در طول تعطیلات اتفاقی او را دیدم، چند ساعت یا چند روز را با هم گذراندیم و خیلی فوق العاده بود. او پسر خوبی است. او یک برزیلی کامل است. خوش قلب است و به نظر من یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6v9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار در رویای پیوستن به فلامینگو