تاریخ انتشار: 1396/02/16 19:12
کد خبر: 212505

دیدار عابدزاده و کاسیاس در ماریتیمو

اگر امیر عابدزاده امشب در ترکیب ماریتیمو قرار بگیرد، شاهد تقابل جذاب او با ایکر کاسیاس خواهیم بود.
 دیدار عابدزاده و کاسیاس در ماریتیمو

امیرعابدزاده فرزند اسطوره فوتبال ایران بعد از تجربه نه چندان موفق در پرسپولیس و راه‌آهن راه لیگ پرتغال را در پیش گرفت و مدت کوتاهی پیراهن تیم باریرنسه را برتن کرد. او اما در این تیم توفیق چندانی نداشت و ترجیح داد فوتبالش را در ماریتیموی پرتغال دنبال کند. او البته تاکنون نتوانسته برای ماریتیمو هم به میدان برود و امیدوار به آینده است.

 

اتفاق جالب درباره فرزند احمدرضا عابدزاده می تواند تقابل جذاب او با ایکر کاسیاس باشد. اگر عابدزاده کوچک توانسته باشد اعتماد مربیان ماریتیمو را به خود جلب کند، امشب در ترکیب تیم ماریتیمو مقابل پورتو قرار می‌گیرد. پورتویی که ایکر کاسیاس بزرگ را درون دروازه خود دارد و اگر عابدزاده به میدان برود تقابلی جذاب برای ایرانی‌ها شکل می‌گیرد.

 

عابدزاده اگرچه تاکنون برای ماریتیمو به میدان نرفته اما بسیار امیدوار است بتواند در فوتبال پرتغال مدارج ترقی را سپری کند و در آینده ای نزدیک جای پدرش را بگیرد. او تاکنون در راه احمدرضا عابدزاده شدن چندان موفق نبوده اما با حمایت های پدرش و البته تلاش هایی که انجام می‌دهد برای رسیدن به موفقیت کوتاهی نخواهد کرد.

 

احمدرضا عابدزاده در آستانه بازی امشب ماریتیمو مقابل پورتو در پستی اینستاگرامی به تقابل پسرش با کاسیاس اشاره کردو نوشت: «پسر گلم، دعای خیر بابات همراهته، با روحیه و خوشحال آماده بازی باش. انشاءالله بهترین‌ها در انتظارته.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azpbl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



استوری پسر عابدزاده در کنار گلر برزیلی محبوب پرسپولیسی ها+عکس