تاریخ انتشار: 1396/03/04 19:18
کد خبر: 208518

رونی: تصمیم خودم را درباره آینده گرفتم

کاپیتان منچستریونایتد اذعان کرده در انگلیس به جز این تیم و اورتون پیراهن تیم دیگری را بر تن نخواهد کرد.
رونی: تصمیم خودم را درباره آینده گرفتم

 وین رونی ۳۱ ساله که در فصل گذشته فرصت بازی چندانی برای بازی پیدا نکرد و در آخرین لیست تیم ملی انگلیس قرار نگفته پس از پیروزی منچستریونایتد در فینال لیگ اروپا به طور ضمنی اعلام کرده تصمیم به ترک منچستریونایتد گرفته است.

رونی به نقل از گاردین به خبرنگاران گفته:

    از انگلیس و خارج پیشنهاد دارم و باید از بین آن ها یکی را انتخاب کنم. در انگلیس برای دو باشگاه بازی کردم و این موضوع تغییر نخواهد کرد. طی چند هفته آینده باید با خانواده ام صحبت کنم و درباره آینده تصمیم بگیرم. باید از نظر فوتبالی تصمیم بگیرم. به محض اینکه تصمیم خودم را بگیرم شما از آن مطلع خواهید شد.

    من همیشه بازیکنی بودم که موفقیت تیم را اولویت قرار دادم. فصل گذشته یک بار هم به خاطر نیمکت نشینی غر نزدم. متوجه شدم که کم بازی کردن من به خاطر موفقیت تیم است و سعی کردم به مربی کمک کنم. البته که هنوز می خواهم بازی می کنم. رونی جوان تر از نیمکت نشینی خیلی بیشتر کلافه می شد.

    متوجه هستم که چه چیزی برای باشگاه بهتر است و به آن احترام می گذارم. مشخصا خوشحالم که عضوی از تیم باشم و به نوعی به آن ها برای فتح جام کمک کنم. فصل گذشته وضعیت اینگونه بود. حالا وقت تصمیم گیری است. باید ببینیم دوست دارم به این وضع ادامه دهم و یا به جایی بروم که بتوانم بیشتر بازی کنم. تقریبا تصمیم خودم را در این زمینه گرفتم. باور دارم که هنوز می توانم بازی کنم. به اندازه ۱۰ سال پیش خوب نیستم اما هنوز توانایی کمک به تیم را دارم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvb7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عصبانیت شدید مورینیو از اتحادیه فوتبال انگلیس