تاریخ انتشار: 1396/03/05 15:58
تنها راه نجات ایسکو و آسنسیو
کد خبر: 208342

آیا زمان مناسب برای فروش بیل نرسیده است؟

به نظر می رسد که 4 سال پس از انتقال رکوردشکن گرت بیل به رئال مادرید، بهترین زمان ممکن برای فروش این ستاره ولزی رسیده است.
آیا زمان مناسب برای فروش بیل نرسیده است؟

، با درخشش در دو فینال چمپیونزلیگ که در هر دو، بیل توانست گلزنی کند(اولی در وقت های اضافه فینال لیسبون و دومی در ضیافت پنالتی های میلان) و یک گل پیروزی بخش در فینال کوپا دل ری مقابل بارسا، به نظر می رسد رئال، پاداش هزینه گزافی که برای خرید بیل پرداخت کرده بود را گرفته است.

به غیر از اینها(که البته کم هم نیستند) بیل نتوانسته نمایشی خیره کننده در رئال داشته باشد و به یک مهره بی جانشین بدل شود.

وقتی بیل مصدوم نیست، به وضوح شاهد قدرت بدنی و فیزیک بسیار مناسب او در زمین هستیم. سرعت بالا و گام های بلندش به او اجازه گذر از سد هر مدافعی می دهد ولی مشکل آنجایی شروع می شود که او در فضاهای محدود، این نقطه قوت بزرگش را از دست می دهد.

او زمانی که فضای زیادی روبروی خود می بیند، غیر قابل مهار است ولی در حمایت از هم تیمی هایش، بازپس گیری و ربودن توپ از حریف و پرس کردن بازیکنان مقابلش، چندان درخشان ظاهر نمی شود.

بدون شک وقتی بیل در ترکیب رئال حضور ندارد و کهکشانی ها با سیستم 2-4-4 وارد زمین می شوند، شاهد نمایشی بهتر و چشم‌گیرتر از رئال هستیم. در دو ماه اخیر که بیل به دلیل مصدومیت به دور از میادین بوده، این مساله کاملا مشهود بوده است.

بدون بیل، شکل بازی رئال متوازن تر بوده و تسلط بیشتری نیز روی حریف خود داشته است. اگر بیل فصل بعد هم در رئال بماند، فضا برای درخشش ایسکو در رئال باز هم محدودتر خواهد شد و همچنین برای رشد و پیشرفت آسنسیو.

فروش بیل همچنین می تواند یک تصمیم استراتژیکی مهم برای پایان دادن به معضل استفاده همیشگی از مثلث BBC باشد. بیل هم اکنون 28 ساله است و هنوز هم می توان از فروش او پول کلانی به دست آورد؛ به خصوص اینکه تیم های متمولی در لیگ برتر را مشتاق خود می بیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvar6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 چه کسی وارث شماره 10 رئال مادرید خواهد بود؟