تاریخ انتشار: 1396/03/14 12:55
کد خبر: 206239

ماکه له‌له هنوز کانته را جانشین خود نمی داند

ستاره فرانسوی پیشین چلسی هنوز باور ندارد که انگولو کانته جانشین او در چلسی است.

چلسی در این فصل با بازی‌های خوب انگولو کانته توانست قهرمان لیگ برتر شود. کانته سال قبل نیز با لسترسیتی توانسته بود به این مهم دست یابد.
بازی‌های زیبای این بازیکن در خط هافبک چلسی باعث شد تا خیلی‌ها او را بهترین بازیکن لیگ بدانند و در نهایت این عنوان نیز به او رسید و کانته توانست بالاتر از هازارد به عنوان برترین بازیکن سال لیگ برتر انتخاب شود.

با این حال کلودیو ماکه له‌له هنوز باور ندارد که این بازیکن به خوبی توانسته جای خالی او را پر کند. او درباره جاانشین و هموطن خود در چلسی گفت: کانته الان شرایط خیلی خوبی در چلسی دارد و یکی از بهترین هافبک‌های جهان است ولی مقایسه‌ها به خوبی انجام نمی‌شود. من ۲۵ سال در این سطح بازی کردم در حالی که کانته هنوز زمان زیادی نیست که در این سطح بازی می‌کند. او در این فصل نتوانست در لیگ قهرمانان بازی کند و در واقع هنوز تجربه بازی در این رقابت ها و بازی هر ۴ روز یک بار را ندارد. او تجربه فشرده بازی کردن برای تیم‌های ملی و باشگاه خود را ندارد و در حالی که نیاز است تا او به این سطح برسد تا مقایسه صورت گیرد. وقتی او در این شرایط قرار گیرد، نمی‌تواند مثل الان تمام ۹۰ دقیقه را بدود و بازی کند و باید به ریتم بازی گوش کند و خودش را با آن هماهنگ کند.

او ادامه داد: با این حال من امیدوار هستم او روزهای خیلی خوبی داشته باشد و بتواند بهتر از من شود. تیم ملی فرانسه و چلسی به او نیاز دارند و او می‌تواند دوران خوبی را در تیم ملی و تیم باشگاهی خود داشته باشد.

ماکه له‌له بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ در چلسی بازی کرد و با این تیم توانست دو قهرمانی در لیگ برتر، دو قهرمانی در جام اتحادیه و یک قهرمانی در جام حذفی را به دست بیاورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojwal

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کانته: آرسنال هم مرا می خواست