تاریخ انتشار: 1396/04/02 08:17
کد خبر: 201578

بنزما به دنبال قهرمانی های بیشتر با رئال مادرید

مهاجم فرانسوی رئال مادرید امیدوار است تا قهرمانی های بیشتری را با رئال مادرید کسب کند.
بنزما به دنبال قهرمانی های بیشتر با رئال مادرید

کریم بنزما فصل قبل موفق شد با رئال مادرید به قهرمانی در رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا دست یابد. این مهاجم گلزن یکی از بازیکنان اصلی زیدان در این فصل بود که نمایش قابل قبولی را نیز در ترکیب تیمش بروز داد.

کریم بنزما 29 ساله که هشت فصل را در رئال مادرید سپری کرده است با پیشنهادهایی برای ادامه دوران فوتبالش در تیمی غیر از رئال مادرید روبرو شده است. او درباره حضور در این تیم مادریدی گفت: آرزوی من این است که بتوانم در رئال مادرید بمانم و قهرمانی های زیادی را با این تیم تجربه کنم. این خواستی است که من دارم و باید ببینیم چه شرایطی در ادامه ایجاد خواهد شد و امکان همکاری بین من و باشگاه رئال وجود خواهد داشت یا خیر.

کریم بنزما از زمانی که به رئال مادرید پیوسته است توانسته است 180 گل برای این تیم به ثمر برساند. کسب دو قهرمانی در رقابت های لالیگا و 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از جمله مهمترین افتخارات بنزما با رئال مادرید بوده است.

با توجه به احتمال جدایی موراتا از رئال مادرید به نظر می رسد بنزما همچنان به عنوان مهاجم رئال به فعالیت خود ادامه دهید. باشگاه رئال همچنین امیدوار است بتواند کیلیان ام باپه را از موناکو به خدمت بگیرد که این انتقال هنوز نهایی نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvjle

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم زیدان و پرز