تاریخ انتشار: 1396/04/04 18:15
کد خبر: 200912

دلیل باخت یوونتوس مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمان از زبان آلگری

سرمربی یوونتوس دلیل واقعی باخت سنگین شاگردانش برابر کهکشانی‌ها در فینال لیگ قهرمانان فصل اخیر را توضیح داد.
دلیل باخت یوونتوس مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمان از زبان آلگری

 تیم فوتبال یوونتوس در شرایطی فرصت کسب اولین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان از سال 1996 را با قبول باخت 4 بر یک برابر رئال مادرید در فینال کاردیف از دست داد که شاید خیلی‌ها این تیم را آماده‌تر از حریف اسپانیایی‌اش می‌دانستند. در واقع یوونتوس حتی در شرایطی نیمه اول را با تساوی یک - یک به پایان رساند که هوادارانش امیدوار بودند، جام را از چنگ رئال درآورد، اما این تیم با ارائه عملکردی کاملاً متفاوت نسبت به 45 دقیقه نخست و با نمایشی ناامیدکننده سه گل دیگر خورد و یک سال دیگر در حسرت قهرمانی ماند.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر درباره اینکه چه اتفاقی برای تیمش رخ داد که در نیمه دوم مغلوب شاگردان زیدان شد، به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: برنامه ما این بود که با گل زده بیشتر نسبت به حریف نیمه اول را به پایان برسانیم یا حداقل تا دقیقه 60 بازی از رئال پیش افتاده باشیم. دو سال پیش که در مرحله نیمه نهایی رئال را شکست دادیم شرایط بسیار فرق می‌کرد، چون مهره‌های بیشتری داشتیم و در بین دو نیمه می‌توانستیم تغییراتی را در بازی‌مان اعمال کنیم. امسال اما ما فصل را با یک سیستم شروع کردیم و بعد به استفاده از خط حمله چهار نفره رو آوردیم که این روند چند ماه ادامه داشت و روی بازیکنانم فشار زیادی آمد و از آنها انرژی فراوانی گرفته شد.

آلگری ادامه داد: من در ابتدای فصل این موضوع را در نظر نگرفته بودم که مارکو پیاکا (هافبک هجومی کروات یوونتوس) ممکن است برای مدتی طولانی مصدوم شود و روی او که اتفاقاً پیشرفت خوبی هم داشت حساب کرده بودم. بازیکنی مانند او در همه بازی‌ها به خصوص بازی‌‌های مراحل حذفی رقابت‌های اروپایی می‌تواند تأثیرگذار ظاهر شود. با از دست دادن پیاکا من مجبور شدم روی چهار بازیکن هجومی دیگرم فشار بیاورم و در نهایت تاوان بیش از اندازه فشار آوردن روی آنها را دادیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ld6b8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق صورت گرفت؛ قرارداد آلگری چهارشنبه تمدید می‌شود


آلگری: به مردانم افتخار می‌کنم/ این شکست درس عبرتی برای آینده شد
در نیمه اول بیشتر از آن چیزی که می‌بایست، انرژی‌ صرف کردیم