تاریخ انتشار: 1396/04/12 21:09
کد خبر: 198801

هوینس: ریبری سطحی استاندارد برای ستاره های خارجی حاضر در بایرن مونیخ تعیین کرده است

فرانک ریبری که ۱۰ سال است به همراه باواریایی ها به کارش ادامه می دهد بیشترین زمان حضور در این تیم را پس از خداحافظی فیلیپ لام دارد.

هوینس: ریبری سطحی استاندارد برای ستاره های خارجی حاضر در بایرن مونیخ تعیین کرده است

 ریبری که سال ۲۰۰۷ با ۲۵ میلیون یورو از مارسی به بایرن پیووست در ماه نوامبر گذشته قراردادش را با بایرن تمدید کرد و بدین ترتیب تا سال ۲۰۱۸ در این تیم خواهد ماند. اولی هوینس در مصاحبه ای که با نشریه Kicker داشت به تمجید از او پرداخت و گفت:

    ستارگان خارجی زیادی در بایرن داشته ایم اما ریبری پس از ۱۰ سال حضور در این تیم یک سطح استاندارد را در بایرن ایجاد کرده است. وقتی او به بایرن پیوست قطعا نمی توانستیم تصصور کنیم که می توانیم جشن حضور ۱۰ ساله او در بایرن را ببینیم. من هم هرگز تصور نمی کردم او مدت طولانی به همراه ما بماند و این برنامه نیز در تصورات فرانک نیز جایی نداشت چرا که ایجنت او اعلام کرده بود فرانک برای ۲ یا ۳ سال در بایرن خواهد ماند.

ریبری که سال ۲۰۱۳ به عنوان بهترین بازیکن اروپا از نگاه سایت یوفا انتخاب شد با بایرن ۷ بار قهرمانی در بوندس لیگا، یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و افتخارات متعدد دیگری را در طول ۱۰ سال حضورش در این تیم به دست آورده است. ریبری که دوران سختی را تحت نظر فنخال داشت به ترک این تیم در سال ۲۰۰۹ بسیار نزدیک بود و از بارسلونا، رئال مادرید، یووه و منچستر سیتی به عنوان مقصد احتمالی او نام برده می شد. بایرن که پیشنهاد خوبی را برای او از سوی چلسی رد کرده بود در آستانه فروش این بازیکن به رئال مادرید قرار داشت اما آن طور که هوینس اعلام کرده است دیدار و صرف شام با او و همسرش در یک بعد از ظهر باعث شد تا او همچنان در بایرن مونیخ به کارش ادامه دهد:

    ابتدا به نظر می رسید او می خواهد به رئال مادرید بپیوندد اما در پایان او گفت بسیار خوب، در بایرن می مانیم.

همچنین خود ریبری در جشن ۱۰ سال حضور او گفته بود:

    ۱۰ سال حضور در یک باشگاه فوق العاده است، چه کسی می توانست این اتفاق را تصور کند؟ از اینکه در این مدت در این تیم مانده ام بسیار خوشحالم. هیچ کجا تجربه خوشحالی و لذتی که در این باشگاه به همراه هواداران این تیم داشته ام را تجربه نکرده بودم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36v969

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا  بی‌تجربه است و زیاد حرف می زند !