تاریخ انتشار: 1396/04/15 09:45
کد خبر: 198204

کدام ورزشکاران مانند کریس رونالدو دوقلو دارند؟

کدام ورزشکاران مانند کریس رونالدو دوقلو دارند؟

رونالدو صاحب یک دختر و پسر به نام های اوا و ماتئو شده است که روز 8 ژوئن و پیش از آغاز جام کنفدراسیون ها متولد شده اند.
فرزندان دوقلوی کریستیانو رونالدو بهانه ای است برای پرداختن به ورزشکاران مشهوری که طی سال های اخیر صاحب فرزندان دوقلو شده اند؛ ورزشکارانی نظیر جان تری، میروسلاو کلوزه و راجر فدرر، تنیسور سوئیسی.
جان تری
کاپیتان اسبق تیم ملی انگلیس در 18 می 2006 در وست مینیستر لندن صاحب یک دختر و یک پسر دوقلو به نام های سامر رز و جورجی جان شد. تری تولد فرزندان خود را با خوشحالی پس از گلزنی در دیدار انگلیس و مجارستان در زمین چمن نیز جشن گرفت. تری بارها این موضوع را اعلام کرده که فرزندان دوقلوی وی طرفدار لیونل مسی هستند.
جان تری که در سال 2009 بر اساس رای گیری میان بزرگسالان انگلیس به عنوان «پدر نمونه سال» انتخاب شده بود، بعدها با پرونده فساد اخلاقی خود مواجه شد و چهره وی تا حدود زیادی خدشه دار شد.


میروسلاو کلوزه
مهاجم تیم ملی آلمان که با این تیم در 3 جام جهانی شرکت کرده بود، صاحب 2 پسر دوقلو به نام های نوآ و لوآن است. آقای گل تمام ادوار جام های جهانی که اصالتی لهستانی دارد، در سال 2007 در مصاحبه ای با مجله اشپیگل آلمان اعلام کرده بود که او و همسرش سیلویا، در خانه با فرزندانشان به زبان لهستانی صحبت می کنند و بچه ها در مدرسه زبان آلمانی فرا می گیرند. این در حالی است که کلوزه از سن 18 سالگی به بعد شهروندی لهستان نداشته و پاسپورت خود را به آلمانی تغییر داده است.
میروسلاو کلوزه که از پیش اعلام کرده بود که جام جهانی 2014 آخرین حضور او در تیم ملی آلمان خواهد بود، به همراه این تیم به قهرمانی جام جهانی رسید و در جشن قهرمانی تیم ملی آلمان پس از پایان بازی، دوقلوهای وی، نوآ و لوآن نیز در حالی که پیراهن تیم ملی آلمان را به تن داشتند.، به همراه وی این موفقیت را جشن گرفتند.

 

راجر فدرر
تنیسور سوئیسی که شاید به حد فوتبالیست ها طرفدار نداشته باشد اما به شدت مشهورتر از بسیاری از آنها است، تجربه ای متفاوت از تری و کلوزه دارد. راجر فدرر در سال 2009 اعلام کرد که وی و همسرش میرکا، برای دومین بار صاحب دو فرزند دوقلو شده اند؛ این در حالی است که این زوج، 5 سال پیش از آن در سال 2004 نیز صاحب دو فرزند دوقلو شده بودند.
دوقلوهای دوم راجرر فدرر که دو پسر به نام های لئو و لنی هستند، تقزیبا 5 سال پس از خواهران دوقلوی خود، میلا رز و شارلین ریوا به دنیا آمدند.
به دنبال تولد دوقلوهای دوم فدرر باعث موجی از تبریک های متفاوت به وی و همسرش شد که از مهم ترین افرادی که در شبکه های مجازی این تولد را به راجر و میرکا تبریک گفتند، باید به توئیت بوریس بکر، تنیسور مشهور بازنشسته اشاره کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vokx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پردرآمدترین ورزشکاران مشخص شدند/درآمد رونالدو بیشتر از مسی