تاریخ انتشار: 1396/04/15 17:40
کد خبر: 198096

فرار ستاره‌های بارسا از مرگ در دوحه+عکس

در روزهایی که ستاره های بارسلونا برای تفریح به حاشیه خلیج فارس و شهر دوحه آمده بودند سایه مرگ از روی سر دو نفر از آنها دور شد.
فرار ستاره‌های بارسا از مرگ در دوحه+عکس

شهر دوحه و مقامات ورزش و فوتبال قطر از چند روز قبل میزبان تعدادی از ستاره های سرشناس بارسلونا در تعطیلات تابستانی بودند. ستاره هایی که هر یک نام و آوازه بسیار زیادی در فوتبال دنیا و اسپانیا دارند و همواره مورد توجه رسانه های پاپاراتزی قرار می گیرند.

جرارد پیکه و یوردی آلبا دو تن از این ستاره ها هستند که دیروز در یکی از تفریحات جالب توجه شهر دوحه در سانحه ای جالب از مرگ گریختند. دو مدافع کاتالان ها سوار برای موتورچهارچرخ های تریل مخصوص سافاری در صحرای دوحه به تفریح مشغول بودند که به یکباره با حادثه ای ناگوار روبرو شدند تا بار دیگر به سوژه اول رسانه های دنیا و حاشیه خلیج فارس تبدیل شوند.

واژگون شدن موتور تریل چهارچرخ آن هم با سرعت بالا می رفت تا پیکه و آلبا را به کام مرگ بکشاند اما با خوش شانسی و ایمنی بالای این وسیله تفریحی در صحرای دوحه دو ستاره بارسلونا و تیم ملی اسپانیا از مرگ گریختند تا صحیح و سالم از این تفریح به هتل بازگردند. صحنه ای که بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های دوحه و حاشیه خلیج فارس داشت.

 

96572120

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45v7bq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش های مشابه به فحاشی اسطوره پرسپولیس و ستاره بارسلونا!