تاریخ انتشار: 1396/04/18 22:57
کد خبر: 197288

آلبا: می خواهم برای بیشترین زمان ممکن برای بارسلونا به میدان بروم

جوردی آلبا که در ماه های آخر حضور انریکه در بارسلونا شرایط نا مناسبی داشت برای شروع کار در بارسلونا برای فصل جدید تحت نظر والورده هیجان فراوانی دارد.
آلبا: می خواهم برای بیشترین زمان ممکن برای بارسلونا به میدان بروم

 آلبا که در فصل گذشته در تمامی رقابت ها تنها ۳۹ بار برای بارسا به میدان رفت در ماه های پایانی فصل شرایط دشواری داشت و کمتر به میدان می رفت. تصمیم لوچو برای بازی با ۳ مدافع باعث شد تا آلبا چندید دیدار مهم بارسا از جمله دیدار مقابل پاریسن ژرمن و یووه در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین دیدار های مقابل سویا و اتلتیکو مادرید را در لالیگا از دست بدهد. این بازیکن که به طور علنی اعلام کرده بود از عدم اعتماد لوچو به او احساس ناراحتی می کند با برخی از باشگاه ها هم تماس هایی داشت تا شاید در پایان فصل بارسا را ترک کند. با این وجود پس از اینکه قرارداد لوچو با بارسا به پایان رسید و والورده جانشین وی شد این بازیکن هیجان زیادی دارد تا تحت نظر این مربی شروعی جدید داشته باشد. او در این خصوص در مصاحبه ای که در شهر دوحه با Aspire Academy داشت در این خصوص گفت:

دوست دارم برای بیشترین زمان ممکن تحت نظر والورده به میدان بروم. می خواهیم تمامی جام های ممکن در فصل جدید را کسب کنیم.

آلبا همچنین در خصوص تمدید قرارداد مسی نیز صحبت کرد، مسی با قراردادی که امضا خواهد کرد تا سال ۲۰۲۱ در بارسا خواهد ماند و آلبا با ابراز خوشحالی از این موضوع افزود:

تمدید قرارداد مسی برای ما بسیار مهم است، او بهترین بازیکن تاریخ است و هر چه بیشتر بتوانم در کنار او به میدان بروم برایم بهتر خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkyad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انریکه: مسی، بی نظیر است!