تاریخ انتشار: 1396/04/22 15:25
کد خبر: 196331

ادعای عجیب پیکه درباره برنده توپ طلای ۲۰۱۷

از نگاه جرارد پیکه، رونالدو در رقابت با مسی برنده توپ طلای ۲۰۱۷ خواهد شد.
ادعای عجیب پیکه درباره برنده توپ طلای ۲۰۱۷

به گزارش فرتاک ورزشی،جرارد پیکه مدافع ارزشمند بارسلونا به مصاحبه های جنجالی مشهور است و هر از چند گاهی نیش و کنایه هایی نثار رئال مادرید می کند.

جرارد پیکه در مصاحبه با تلویزیون قطر در مورد فصل گذشته و ناکامی بارسا در قهرمانی اروپا و اسپانیا گفت:

« فصل گذشته در حد انتظارات ظاهر نشدیم. هدف ما همیشه کسب تمام جام هاست ولی فصل گذشته به دلایلی در این امر ناکام ماندیم. نمی توان تقصیرات را به گردن مربی و یا تعدادی بازیکن انداخت. چند عامل دست به دست هم دادند تا ما نتوانم به اهدافمان برسیم ولی بارسا همیشه سعی می کند تا بهترین و زیباترین فوتبال را به نمایش بگذارد.

برای هواداران ما پیروزی به هر قیمتی راضی کننده نیست(کنایه به رئال؟) یا بردهای خسته کننده ۱-۰(کنایه به اتلتیکو؟) باعث اعتراض هواداران می شود. دیگر نباید به گذشته فکر کرد و بسیار مشتاقم تا تمرینات را شروع کرده و فصل جدید از راه برسد. مسلما بازیکنانی به جمع ما اضافه خواهند شد و مصمم برای جبران در فصل آتی هستیم.»

جرارد پیکه درباره خداحافظی از فوتبال ملی گفت:

« من با اسپانیا فاتح جام جهانی و یورو شده ام. سعی خواهیم کرد در روسیه هم قهرمان شویم ولی تحت هر شرایطی پس از جام جهانی ۲۰۱۸ از بازی های ملی خداحافظی می کنم.»

راموس:

« رقابت شدیدی بین رئال و بارسا وجود دارد. من از بارسا و راموس از رئال دفاع می کند و زمانی که مقابل هم قرار می گیریم، هر کدام برای پیروزی تیم مان تلاش می کنیم؛ ولی در تیم ملی هر دو هدفی مشترک داریم و باهم متحد می شویم.»

آینده:

« دوست دارم روزی رئیس بارسلونا شوم ولی هنوز برای این کار خیلی زود است. به ریاست فعلا فکر نمی کنم و تنها روی فوتبال تمرکز دارم.»

توپ طلا:

« رونالدو با رئال قهرمان اروپا و اسپانیا شد و همین شانس او را بیشتر از مسی می کند. البته از نظر من مسی بهترین بازیکن تاریخ است.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4doy5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واران: بازی برگشت با ناپولی همه چیز از نو شروع می شود