تاریخ انتشار: 1396/04/27 13:44
کد خبر: 195151

مورینیو: با اخراج والنسیا موافق نبودم

سرمربی شیاطین سرخ می‌گوید در سه بازی پیش‌روی تیمش مقابل سه تیم سطح بالای اروپایی به دنبال گرفتن نتیجه نیست و به هماهنگی رسیدن منچستر برایش اهمیت بیشتری دارد.
مورینیو: با اخراج والنسیا موافق نبودم

به گزارش فرتاک ورزشی،سرخپوشان منچستر در حالی صبح امروز (سه‌شنبه) به وقت تهران در دومین دیدار دوستانه خود در تور پیش‌فصل آمریکا با نتیجه 2 بر یک بر رئال سالت‌لیک غلبه کردند و دومین پیروزی خود را در این تور تجربه کردند که از دقیقه 68 در پی اخراج آنتونیو والنسیا 10 نفره به بازی می‌دادند. در  جریان بازی و پیش از اینکه والنسیا اخراج شود، داور مسابقه از مورینیو خواست که مدافع اکوادوری خود را از بازی بیرون بکشد در غیر این صورت او را اخراج خواهد کرد که آقای خاص این پیشنهاد را رد کرد.

ژوزه مورینیو پس از این بازی در این باره گفت: تأخیر در اخراج والنسیا به این خاطر بود که داور از من خواست تا والنسیا را تعویض کنم که با پیشنهاد او مخالفت کردم و با کارتی که او می‌خواست به آنتونی بدهد، موافق نبودم چون سائوسدو (هافبک آمریکایی رئال سالت لیک) هم در نیمه دوم خشن بازی می‌کرد. در کنار این‌ها بازی صحنه‌های خشن دیگری هم داشت. بازیکنان جوان با اشتیاق مقابل منچستریونایتد بازی می‌کنند، اما این یک بازی دوستانه است و رویکرد به چنین بازی متفاوت است. به هر حال این یک بازی پیش‌فصل است و مشکلی نیست. این هم تجربه خوبی بود که با یک بازیکن کمتر بازی کردیم.

سائوسدو پیش از اینکه با والنسیا در جریان بازی درگیر شود، باعث مصدومیت خوان ماتا شد، البته آسیب‌دیدگی هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ خیلی جدی به نظر نمی‌رسد چون پس از پایان بازی خودش بدون مشکل راه رفت. او پس از این بازی گفت که قوزک پایش دچار پیچ‌خوردگی شده است، اما مشکلی نیست. آقای خاص در این باره گفت: ماتا از ناحیه قوزک پا آسیب دیده، اما امیدوارم مصدومیت او خیلی جدی نباشد. خوان به چند روز و احتمالاً یک هفته برای ریکاوری نیاز دارد.

وی در مورد مهاجم بلژیکی و جدید تیمش که موفق شد در این بازی اولین گل خود را با پیراهن منچستریونایتد به ثمر برساند، اظهار داشت: این گل زیبایی برای روملو بود و برای من مهم نبود. پیش از اینکه لوکاکو موفق به گلزنی شود، همه چیز بازی او را در زمین دوست داشتم و نگران گل زدن یا گل نزدن روملو نیستم. او از هم‌تیمی‌هایش به خوبی حمایت می‌کند، در زمین تلاش می‌کند و پاس‌هایش عالی است. همه چیز او را دوست دارم. لوکاکو حس راحتی دارد چون چهار سال پیش بازیکن خودم بود. او حالا یک مهاجم سطح بالاست. به نظرم گلزنی امری جزیی است و مهم نیست.  

آقای خاص در ارزیابی دو بازی اخیر تیمش در تور آمریکا هم یادآور شد: از بازی مقابل لس‌آنجلس گلکسی و نیمه اول این دیدار لذت بردم. رئال سالت‌لیک 30 دقیقه از این بازی عالی بود و به خوبی سازمان‌یافته بود و درک خوبی از بازی داشت. آنها دو بال سریع داشتند و خط میانی‌شان هم خوب بود. واقعاً سبک بازی آنها را پسندیدم.

مورینیو ادامه داد: در بازی‌های باقی‌مانده تور هم سعی می‌کنم به برخی بازیکنان 60 و 30 دقیقه بازی بدهم، برای مثال بازیکنانی ممکن است در بازی مقابل منچسترسیتی 60 دقیقه بازی کنند و در بازی با رئال مادرید 30 دقیقه بازی کنند. سعی می‌کنم در این تور به همه بازیکنانم بازی بدهم. سطح تیم‌های منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا (رقبای باقیمانده منچستریونایتد در تور آمریکایی) بالاتر و در حد لیگ قهرمانان اروپاست. منچسترسیتی رقیب همشهری ما است و رئال مادرید قهرمان اروپا، اما نتیجه در این بازی‌ها برای ما مهم نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48vqka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اینیستا: ال کلاسیکو آخرین فرصت ما است