تاریخ انتشار: 1396/04/27 21:21
کد خبر: 195034

۲۰۰ درصد مطمئنم که نیمار بارسا را ترک نخواهد کرد

نایب رئیس بارسلونا اعلام کرد این باشگاه اطمینان دارد که نیمار این تیم را ترک نخواهد کرد.
۲۰۰ درصد مطمئنم که نیمار بارسا را ترک نخواهد کرد

گمانه زنی های متعددی پیرامون خروج نیمار از نیوکمپ وجود دارد و برخی از خبرگزاری های کشور برزیل اعلام کرده اند که این ستاره برزیلی پیشنهاد پاریسی ها را قبول کرده است. پاریسی ها در نظر دارند تا با پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو بند بازخرید وی او را به خدمت بگیرند. با این وجود نایب رئیس بارسلونا، جوردی میستره اعلام کرد ۲۰۰ درصد مطمئن است که نیمار بارسلونا را ترک نخواهد کرد:

    ۲۰۰ درصد مطمئنم که نیمار در بارسلونا می ماند. شایعاتی را در روزنامه های فرانسوی زبان دیده ام اما این اخبار را پاریسن ژرمن نیز رد کرده است. به شما اطمینان می دهم که هیچ تغییری در رابطه خوب ما با پاریسی ها رخ نداده است.

میستره در کنفرانس مطبوعاتی معرفی پپ سگورا در این خصوص صحبت می کرد. سگورا که به عنوان مدیر ورزشی بارسا فعالیت می کند در این خصوص گفت بارسا هیچ یک از بازیکنان تیم نخست خود را نخواهد فروخت چرا که آن ها در برنامه های والورده نقش دارند:

    هیچ یک از بازیکنان بارسا فروشی نیستند. هیچ کس دوست ندارد بارسا را ترک کند و این بهترین ترکیبی است که می توانیم داشته باشیم و روی تک تک آن ها حساب کرده ایم.

بارسا اخیرا تحت انتقادات شدیدی قرار گرفته است چرا که برخی از استعدادهای لاماسیا را به راحتی از دست داده است، جوردی امبولا و اریک گارسیا به موناکو و سیتی پیوستند تا دو تن از با استعدادترین بازیکنان لاماسیا به راحتی از این تیم جدا شوند. سگورا در این خصوص افزود که بارسا می توانست با پرداخت حقوق بیشتر به این بازیکنان می توانست مانع انتقال آن ها شود گفت:

    در زمانی زندگی می کنیم که فوتبال تغییرات زیادی داشته است. باید این مسئله را بپذیریم اما  فلسفه ما تغییر نخواهد کرد. گاها برخی از بازیکنان از بارسا خارج می شوند و در نهایت از این اقدام خود پشیمان می شوند. با این وجود افزایش دستمزد بازیکنان لاماسیا برای جلوگیری از خروج آن ها مسئله ای است که در حال بررسی آن هستیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzezl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای جنجالی یک شبکه برزیلی؛ پاسخ مثبت نیمار به پیشنهاد پاریسن ژرمن