تاریخ انتشار: 1396/04/28 14:34
کد خبر: 194892

بازیکن تاتنهام انگلیس گران ترین بازیکن زیر 21 سال جهان شد

«دله آلی» ستاره تیم فوتبال تاتنهام انگلیس گران ترین بازیکن زیر 21 سال جهان معرفی شد.
بازیکن تاتنهام انگلیس گران ترین بازیکن زیر 21 سال جهان شد

به گزارش فرتاک ورزشی،روز چهارشنبه تارنمای خبری گل، در گزارش جدید موسسه «ساکرکس»، ارزش هافبک تاتنهام و انگلیس 82.6 میلیون یورو تعیین شده است که 20 میلیون یورو بیشتر از «کیلین امباپه» است. 
امباپه فصل گذشته 26 گل به ثمر رساند تا موناکو قهرمان لیگ فرانسه شود و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. انتظار می رود امباپه 18 ساله در صورت جدایی از موناکو عنوان گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال را تصاحب کند و از «پل پوگبا» پیشی بگیرد. 
رئال مادرید و پاری سن ژرمن به دنبال جذب او هستند و تیم فرانسوی پیشنهاد 135 میلیون یورو را رد کرده است. 
اما در تازه ترین گزارش در مورد بازیکنان متولد اول ژانویه 1996 به بعد ارزش «آلی» 21 ساله را 82.6 میلیون یورو اعلام کرده است. 
در این گزارش برای تعیین ارزش بازیکنان، سن، پست او، باشگاه کنونی و طول قراردادش، ارزش بازار، تعداد بازی های ملی، دقایق بازی، گل ها، مصدومیت و کیفیت فنی وی از منابع گوناگون مدنظر قرار گرفته است. 
آلی برای دومین سال متوالی بهترین بازیکن جوان اتحایه بازیکنان حرفه ای انگلیس شناخته شد. او در فصل رقابت های 2016-2017 توانست 18 گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر برساند. ارزش این بازیکن بیشتر از هر بازیکن دیگری است. امباپه با ارزش 61.7 میلیون یورو یک پله پایین تر از او ایستاده است. 
براساس گزارش قبلی، ارزش آلی بیش از دو برابر شده است. او فصل گذشته با قیمت 34 میلیون یورو چهارم شد.
اسامه دمبله بازیکن جوان بروسیا دورتموند با 20 سال سن و ارزش 60.9 میلیون یورو در جایگاه سوم است. لروی سانه با ارزش 51.1 میلیون یورو و مارکو آسنسیو با ارزش 42.7 میلیون یورو به ترتیب چهارم و پنجم هستند. 
مارکوس رشفورد دومین بازیکن انگلیسی در بین 20 بازیکن نخست این فهرست است. او با ارزش 40.6 میلیون یورو نفر هفتم است. گابریل خسوس بازیکن برزیلی منچسترسیتی با ارزش 42.6 میلیون یورو در رده ششم قرار دارد. 
در این فهرست مهاجمان و هافبک ها برتری دارند. با این حال جانلوئیجی دوناروما دروازه بان آث میلان در جایگاه هشتم قرار دارد. ارزش لژیونر 18 ساله ایتالیایی امسال 40.5 میلیون یورو تعیین شده است.
بالاترین رده برای یک مدافع به تئو هرناندز تعلق دارد. رئال مادرید تابستان امسال با قرارداد 24 میلیون یورو او را از اتلتیکو مادرید جذب کرد. ارزش او در یک گزارش نیز 24 میلیون یورو تعیین شده است. 
 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w9zx5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیا گواردیولا ناجی فوتبال انگلیس در اروپا می‌شود؟

علی بابا قهرمان شد اولین جام فوتبال دستی استارت‌آپ‌های کشور