تاریخ انتشار: 1396/04/29 11:43
کد خبر: 194713

مورینیو: پیوستن موراتا به چلسی برایم اهمیتی ندارد

سرمربی منچستریونایتد اذعان کرده پیوستن آلوارو موراتا به چلسی نگرانش نمی کند.
مورینیو: پیوستن موراتا به چلسی برایم اهمیتی ندارد

به گزارش فرتاک ورزشی،ژوزه مورینیو در حاشیه تور تابستانی منچستریونایتد در آمریکا به خبرنگاران عنوان کرد به پیوستن آلوارو موراتا به چلسی که جزو گزینه های منچستر در این تابستان بود اهمیتی نمی دهد. 

مورینیو به نقل از Sky Sports به خبرنگاران گفته:

من واقعا به کارهایی که باشگاه چلسی انجام می دهد علاقه ای ندارم. ما به یک مهاجم نیاز داشتیم. حتی با وجود زلاتان هم به گزینه دیگری در خط حمله نیاز داشتیم. ما در نهایت توانستیم بازیکن بزرگی جذب کنیم که اعتقاد دارم نسبت به ۴ سال پیش پیشرفت زیادی کرده است. 

ما باور داریم بازیکنی به خدمت گرفتیم که الان بازیکنی تاپ در اروپا محسوب می شود و باید خودش را در بالاترین سطح ثابت کند. لوکاکو توانایی های شگفت انگیزی دارد اما باید خودش را در منچستریونایتد و لیگ قهرمانان ثابت کند. 

فکر می کنم با توجه به رابطه مربی و کاستا مشخص بود که چلسی یک مهاجم جذب خواهد کرد. آن ها در نهایت موراتا را جذب کردند و او بازیکن بسیار خوبی است. 

مورینیو همچنین درباره برنامه های تیمش در ادامه فصل نقل و انتقالات گفت:

همه می دانند که ما در این تابستان ۴ بازیکن می خواستیم اما وضعیت بازار دشوار است و من ممکن است به ۳ بازیکن هم راضی شوم. این باشگاه عادت ندارد هر قیمتی که باشگاه ها می خواهند را پرداخت کند بنابراین ممکن است به ۳ بازیکن رضایت دهیم. 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4meq88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 توافق چلسی و رئال برای انتقال موراتا