تاریخ انتشار: 1396/04/30 11:21
کد خبر: 194489

ترکیب ترسناک چلسی؛ کونته تهدیدی برای لیگ قهرمانان

تیم قدرتمند چلسی یکی از بخت‌های سخت قهرمانی در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.
ترکیب ترسناک چلسی؛ کونته تهدیدی برای لیگ قهرمانان

 چلسی پس از یک سال دوباره به لیگ قهرمانان اروپا بر می‌گردد. آنتونیو کونته برای این رقابت‌ها یازده بازیکن برتر را در اختیار دارد که بخشی از آن‌ها توانستند فصل گذشته فاتح لیگ برتر شوند و اکنون یکی از بخت‌های نخست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آیند. آلوارو موراتا که به تازگی به این تیم پیوسته است یکی از مهره‌های کلیدی این تیم برای لیگ قهرمانان محسوب می‌شود اما او تنها بازیکن آبی‌ها در راستای تقویت تیم نبوده است. باکایوکو، رودیگر و ... تابستان امسال به تیم کونته پیوستند.

چلسی درون دروازه‌ هم‌چون سال‌های گذشته از تبیو کورتوآ بهره خواهد برد. او یکی از بهترین‌های جهان است. کونته با ویلی کابایرو قرار داد امضا کرد تا تیم از دروازه‌بان دوم خوبی نیز بهره ببرد. دروازه‌بان آرژانتینی سال‌ها در منچسترسیتی نیمکت‌نشین بود. او ترجیح داد به ایتالیا نرود و دروازه‌بان ذخیره مدافع قهرمانی لیگ برتر شود.

رودیگر بهترین گزینه برای تقویت خط دفاعی چلسی بود. خرید بازیکن پیشین رم ۳۵ میلیون یورو برای باشگاه انگلیسی هزینه برداشت. او در کنار داوید لوییس و کهیل بازی خواهد کرد.

در خط میانی انگولو کانته رهبر زمین خواهد بود. بازیکن فرانسوی سال گذشته بهترین بازیکن سال و لیگ برتر شناخته شد. او را باکایاکو همراهی خواهد کرد. رومن آبراموویچ برای خرید این بازیکن ۴۵ میلیون یورو هزینه کرد.

کانته قرار است جانشین نمانیا ماتیچ شود  که به زودی استمفوردبریج را ترک خواهد کرد. هم‌چنین سسک فابرگاس فصل را به عنوان بازیکن ذخیره شروع می‌کند.

در خط حمله چند بازیکن ‌اسپانیایی حضور دارند. موراتا یکی از مهم‌ترین خریدهای تابستانی چلسی بود که مادرید را ترک کرد تا زیر نظر کونته به یکی از چهره‌های شاخص جهان در این پست تبدیل شود. او را هازارد و یک بازیکن دیگر در این پست همراهی خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qlazj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته می‌خواهد از چلسی جدا شود