تاریخ انتشار: 1396/05/14 09:32
کد خبر: 191065

بدبیاری لیورپول در اولین دیدار لیگ برتر

آدام لالانا به دلیل مصدومیت تا 3 ماه قادر به بازی کردن نخواهد بود تا قرمزها در شروع لیگ جزیره دچار بدبیاری شوند.
بدبیاری لیورپول در اولین دیدار لیگ برتر

رقابت های فصل جدید لیگ برتر انگلیس از یک هفته دیگر شروع می شود و لیورپول امسال امیدوار است بتواند به طلسم قهرمان نشدن خود در این رقابت ها پایان دهد. این تیم که در رقابت های آئودی کاپ به دیدار نهایی رسیده بود، در این مرحله برابر اتلتیکومادرید شکست خورد تا دوم شود.

 

در این دیدار آدام لالانا هافبک کلیدی لیورپولی ها دچار مصدومیت شد و در حالی که در ابتدا تصور می شد مصدومیت این بازیکن جدی نباشد، اعلام شد لالانا تا ۳ ماه قادر به بازی کردن نخواهد بود و به این ترتیب او هفته های آغازین لیگ جزیره را از دست داد.

 

یورگن کلوپ با تایید این خبر گفت: متاسفانه این چیزی بود که خیلی ما را ناراحت کرده است. متاسفم که لالانا را برای چند ماه کنار خود نداریم و در غیاب او کار ما برای شروع لیگ برتر سخت خواهد بود ولی امیدواریم او بتواند به زودی به جمع ما بازگردد و دوباره جایگاه خود را در تیم به دست بیاورد. ما وضعیت او را به دقت بررسی خواهیم کرد. او بازیکن با نگرشی حرفه ای است و می تواند با این مسئله کنار بیاید.

 

در غیاب این بازیکن ۲۹ ساله، به احتمال زیاد امره چان یا مارکو گروئیچ جانشین های او خواهند بود.

 

لیورپول در اولین دیدار خود در لیگ برتر برابر واتفورد قرار خواهد گرفت و سپس در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا به دیدار هوفنهایم خواهد رفت. علاوه بر این دیدارها، لالانا مصاف تیمش برابر تیم های بزرگی چون آرسنال و سیتی را نیز که در هفته های نخست لیگ برتر برگزار می شود از دست خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qnkja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیورپول با آرنولد قرارداد طولانی مدت بست