تاریخ انتشار: 1396/05/24 18:37
کد خبر: 188733

اشتباه رونالدو عملکرد درخشان رئال را زیر سوال برد!

همه چیز به زیبایی آماده شده بود. کریستیانو رونالدو به جز ۸ دقیقه‌ای که به عنوان یار ذخیره مقابل یونایتد در سوپرکاپ اروپا به میدان رفت، از ماه ژوئن برای رئال به میدان نرفته بود.
اشتباه رونالدو عملکرد درخشان رئال را زیر سوال برد!
او مقابل بارسلونا در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا به عنوان بازیکن جانشین قبل از دقیقه ۶۰ به میدان رفت؛ کمی بعد از اینکه مسی پنالتی جنجالی را گل کرد او یک گل خارق‌العاده از راه دور زد و رئال را پیش انداخت؛ خیلی هم عالی. بعد از این گل او تصمیم گرفت لباسش را دربیاورد (اوکی، او هیکل مناسب برای این کار را دارد) و به خاطر این تصمیم یک کارت زرد گرفت. رونالدو لباسش را بالا برد و به نیوکمپ فخر فروخت؛ همان کاری که مسی در برنابئو انجام داد. به جز این کارت صحیح چند قیقه بعد او کارت دومش را هم گرفت؛ زمانی که داور تقابل او با اومتیتی را دایو تشخیص داد و چون این به نظر کافی نبود او داور را هم هُل داد؛ بوم! پنج جلسه محرومیت.
داور بازی از صحنه دور بود و اشتباه کرد. او نباید سوت می‌زد و به رونالدو کارت می‌داد و با در نظر گرفتن کارت صحیح اولش او نباید اخراج می‌شد و عصبانیت او قابل درک است اما با تجربه‌ای که این بازیکن دارد هُل دادن داور غیرقابل توجیه است. وقتی به این‌همه اشتباهی که داورها علیه او انجام دادند نگاه می‌کنیم انتظار نداریم با یک اشتباه اینطور از کوره در برود؛ این اتفاق به خوبی نشان می‌دهد که او هم یک انسان است.
 
ماجراهای اخراج رونالدو عملکرد درخشان رئال را زیر سایه برد؛ آن‌ها از حریف پیش افتادند و بعد بدون رونالدو و لوکا مودریچ با درخشش متیو کواچیچ و مارکو آسنسیو سه – یک پیروز شدند.
برای چندمین بار؛ باید زیدان را تحسین کرد. گاهی سرمربی رئال مادرید بودن یعنی مدیریت کردن ستاره‌ها و اینکه اجازه بدهید ۱۱ نفر داخل زمین کارشان را انجام دهند و گاهی یعنی پیدا کردن بالانس صحیح در تیم؛ این دقیقا همان کاری بود که زیدان در آن بازی انجام داد.
 
در دیداری که جرارد پیکه در بارسلونا شب کابوس‌واری را پشت سرگذاشت و جرارد دلوفو به سختی در زمین حرکت می‌کرد، چطور می‌توانستید انتظار داشته باشید که بازیکنی بیاید و جای نیمار را پر کند. از این بازی نمی‌توانستیم برداشتی جز این داشته باشیم که ارنستو والورده کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. او باید به سمت بازار نقل و انتقالات متمایل شود و از آن کمک بگیرد. شاید هم مساله بزرگتری در پیش باشد. اینکه هر کسی که به بارسا بیاید، نمی‌توان از او انتظار داشت همان کاری که نیمار انجام داد را انجام بدهد. حرکات همزمانی که در مثلث MSN اتفاق می‌افتاد، چیزی نیست که به آسانی دوباره تکرار شود. حداقل در مدت زمان کوتاه شدنی نیست.
 
شاید تلاش برای تکرار گذشته و تقلید از آن بهترین اتفاق برای والورده نباشد. او باید برای کارهایی که می‌خواهد انجام دهد، روی تدابیر خودش کار کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gxvvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش ستاره بارسلونا و رئال مادرید به ال کلاسیکو(عکس)