تاریخ انتشار: 1396/05/25 16:34
کد خبر: 188550

موراتا: ترک رئال مادرید سخت بود/ انگیزه بالایی در چلسی دارم

مهاجم اسپانیایی آبی‌پوشان لندنی از انگیزه بالای خود در این تیم انگلیسی سخن گفت.
موراتا: ترک رئال مادرید سخت بود/ انگیزه بالایی در چلسی دارم

آلوارو موراتا که پس از دو فصل حضور موفق در یوونتوس در تابستان 2016 به رئال مادرید بازگردانده شد، فصل گذشته در این تیم نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها برای خود دست و پا کند و در نهایت در این تابستان به پیشنهاد 60 میلیون پوندی چلسی پاسخ مثبت داد تا فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند.

این مهاجم اسپانیایی که در اولین بازی خود برای چلسی در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر که به شکست خانگی 3 بر 2 این تیم برابر برنلی انجامید، یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، در گفت‌وگو با «مجله چلسی» اظهار داشت: نیاز بود که یک تغییر اساسی در دوران حرفه‌ای‌ام به وجود بیاورم و به نظرم حالا در بهترین جای ممکن و در باشگاهی بی‌نقص هستم.

مهاجم 24 ساله آبی‌پوشان لندنی در ادامه اظهار داشت: تمامی چیزهای مورد نیازم را در چلسی دارم و اگر سخت تلاش کنم، می‌تواند اتفاقات خوبی برایم رقم بخورد. انگیزه بالایی دارم و همیشه همانند یک برنده فکر می‌کنم و می‌خواهم تا جای ممکن به عناوین قهرمانی برسم. فصل گذشته چلسی فاتح لیگ برتر شد و اکنون می‌خواهم سعی کنم تا قهرمانی در این رقابت‌ها و شاید قهرمانی در لیگ قهرمانان را با این تیم تجربه کنم.

موراتا در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: چلسی شرایط ایده‌آلی دارد، برای همین بود که تصمیم گرفتم تا در لیگ برتر و برای تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته بازی کنم. حالا باید بکوشم و در کنار گلزنی برای چلسی، بازی عالی را از خود به نمایش بگذارم. چلسی بازیکنان خیلی خوبی دارد و فکر می‌کنم که می‌توانیم دست به کاری جالب بزنیم.

مهاجم پیشین کهکشانی‌ها همچنین در خصوص چرایی ترک این تیم اسپانیایی خاطرنشان کرد: ترک رئال مادرید سخت بود، اما انجام این کار وقتی متوجه شدم که قرار است به باشگاهی همچون چلسی با این بازیکنان و این سرمربی ملحق شوم، خیلی سخت نبود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pmkg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موراتا: از چلسی بهترین پیشنهاد را داشتم
در مصاحبه با بیلد