تاریخ انتشار: 1396/06/02 19:33
کد خبر: 186968

خریدهای جدید بارسلونا را بشناسید

تیم مذاکره کننده بارسلونا امروز در موناکو حضور دارد و تا ساعاتی دیگر دو جلسه مهم را برای قطعی کردن حداقل یک خرید جدید پیش رو دارد.
 خریدهای  جدید بارسلونا را بشناسید

همان طور که پیش بینی شده بود، در جریان نشست امروز مدیران تیم های راه یافته به مرحله گروهی لیگ قهرمانان در موناکو، بارسلونا اهداف نقل و انتقالاتی مهم خود را دنبال خواهد کرد.

جوزپ ماریا بارتومئو(رئیس) به همراه دو مدیر دیگر بارسا به نام های اسکار گرائو و رائول سانیه هی امروز در موناکو و هتل مریدین حضور دارند. این سه نفر امروز ماموریت دارند تا کار انتقال دمبله و کوتینیو را نهایی کنند.

ساعتی پیش نشست بین مدیران به اتمام رسید و ساعت 16.30 یک نشست دیگر برگزار خواهد شد و پس از آن دو ملاقات با مدیران دورتموند و لیورپول پیش بینی شده است.

عثمان دمبله

بارسلونا تاکنون سه پیشنهاد خوب به دورتموند برای دمبله ارائه داده و همگی از سوی دورتموندی ها رد شده اند. آنها برای فروش دمبله به کمتر از 150 میلیون یورو راضی نیستند چرا که توانایی های او را پایین تر از کیلیان امباپه(ستاره 18 ساله موناکو) که 180 میلیون یورو ارزش گذاری شده نمی دانند.

مسئولان دورتموند طی چند روز اخیر تاکید کرده اند که بارسلونا به خوبی می داند که اگر توقعات موجود برآورده نشود، دمبله را واگذار نخواهند کرد و تا روز شنبه نیز به آبی اناری ها اولتیماتوم داده اند. 

طبق ادعای موندودپورتیوو، امروز قطعا تکلیف عثمان دمبله مشخص خواهد شد. رقم نهایی 150 میلیون یورو خواهد بود که می تواند 120 میلیون یورو ثابت بعلاوه 30 میلیون بندهای متغیر باشد.

کوتینیو

ستاره برزیلی رسما از لیورپول تقاضای جدایی کرده؛ ولی تا به اینجا مسئولان باشگاه و یورگن کلوپ به سختی در مقابل جدایی او مقاومت کرده اند. تاکنون سه پیشنهاد بارسلونا رد شده و لیورپولی ها حتی حاضر نشده اند با مدیران بارسا پای میز مذاکره بنشینند.

طبق ادعای اسکای اسپورتس، بارسلونا روز گذشته و پس از منتفی شدن انتقال سری، پیشنهادی 150 میلیون یورویی به لیورپول ارائه داد که هنوز پاسخی به آن داده نشده است. تاکنون اصرارهای مدیران بارسلونا نتیجه ای نداشته ولی بارتومئو و دیگر اعضای تیم مذاکره کننده بارسلونا خوشبین هستند که امروز در موناکو بتوانند بالاخره مدیران لیورپول را پای میز مذاکره آورده و کار انتقال کوتینیو را نهایی کنند.

امروز یاهواسپورت فرانسه حتی ادعا کرد که کوتینیو قصد دارد در صورت مانع تراشی های لیورپول بر سر جدایی او، یک نشست خبری ترتیب داده و تقاضای پیوستنش به بارسا را علنی کند. ممکن است پشت این قضایا بارسلونا وجود داشته باشد و به همین دلیل و با تکیه بر فشارهای خود کوتینیو، مدیران بارسا امیدوارند امروز بتوانند حداقل انتقال این ستاره برزیلی را قطعی کنند.

دی ماریا

روز گذشته و امروز، نشریه اسپورت تیتر یک خود را به دی ماریا و قریب الوقوع بودن انتقال این ستاره آرژانتینی به بارسا اختصاص داده؛ ولی موندودپورتیوو گزارش داد که بارتومئو در گفت و گو با خبرنگار اعزامی این نشریه به موناکو تایید کرده است که پس از مذاکره تلفنی با شخص ناصر الخلیفه، مدیر پی اس جی، متوجه شده است که دی ماریا به درخواست اونای امری، سرمربی پی اس جی، غیر قابل ترانسفر است و پرونده او در حال حاضر بسته شده است.

ویلیان

طبق ادعای چند منبع انگلیسی، از امروز ستاره برزیلی چلسی نامش در فهرست خریدهای بارسلونا قرار گرفته است ولی هنوز هیچ مسئولی در بارسلونا حاضر به تایید این خبر نشده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wa59x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا جذب همزماناین دوستاره برای بارسا غیرممکن است؟