تاریخ انتشار: 1396/06/08 21:44
کد خبر: 185824

سوسو : به لطف میلان به تیم ملی دعوت شدم

سوسو فرناندز، ستاره باشگاه میلان که در این فصل تبدیل به مهره اصلی و کلیدی این تیم شده است، به تیم ملی اسپانیا دعوت شد و مزد زحمات خود را گرفت.
سوسو : به لطف میلان به تیم ملی دعوت شدم

سوسو فرناندز، ستاره باشگاه میلان که در این فصل تبدیل به مهره اصلی و کلیدی این تیم شده است، به تیم ملی اسپانیا دعوت شد و مزد زحمات خود را گرفت.سوسو وینگر تکنیکی و سریع، در نشست مطبوعاتی شرکت کرد و از احساسات خود گفت:

به لطف میلان و مونتلا، الان در اردوی تیم ملی اسپانیا هستم. با مونتلا به راحتی هماهنگ شدم. مونتلا به تیم ارزش ها و نکاتی را اضافه می کند که پیش از این در تیم نداشتیم. ایتالیا تیم سازمان یافته ای است. آن ها واقعا تاکتیکی هستند و این قدرت آن ها است. آن ها بازیکنان سرعتی دارند که می تواند در خط حمله گلزنی کند.

بونوچی به من گفت سورپرایزهایی در راه است. نمی دانم چه کار خواهند کرد شاید به دفاع بپردازند و سپس حمله کنند. مربی آن ها فردی سختکوش است. این بازی، جدال تاکتیک خواهد بود. ایتالیا بازیکنان خوبی در تمام خطوط دارد. می دانیم سازمان یافته بودن آن ها اجازه می دهد تا لحظات آخر بجنگند. بازی سختی در انتظار ما است. شماره ۹ کاذب در برابر ایتالیا؟ مربی به آنالیز آن ها ادامه می دهد. اینکه بدانیم از کدام نقطه می توان به آن ها ضربه زد سخت است. باید بگویم دعوت شدن به تیم ملی یک جایزه به خاطر تلاش هایم بود و این یک رویا است. در حال تمرین بودم که شنیدم و ساعت تقریبا ۱۲ بود که فهمیدم به تیم ملی دعوت شده ام. بی اندازه خوشحالم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45pgv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین امروز تیم ملی اسپانیا (96/06/07) + فیلم