تاریخ انتشار: 1396/06/09 17:12
کد خبر: 185706

افشاگری جدید علیه نیمار!

جوزپ ماریا مینگوئلا یکی از تاثیرگذارترین افراد در سازمان باشگاه بارسلونا در سی، چهل سال اخیر بوده است.
افشاگری جدید علیه نیمار!

مینگوئلا از مدیران بارسلونا به خاطر شرایط فعلی این تیم در بازار نقل و انتقالات به شدت انتقاد کرد.  در فاصله کمتر از ۳۶ ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، دمبله تنها بازیکنی است که توسط بارسا برای جانشینی نیمار خریده شده و تلاش برای خرید ستارگانی مثل کوتینیو و دی ماریا به بن بست خورده است. مینگوئلا با اشاره به جدایی نیمار از بارسا گفت:

بارسایی ها از روز دهم ماه می (حدودا چهار ماه پیش) خبر داشتند که نیمار می خواهد از بارسا برود چرا که من شخصا پیغام نیمار و پدرش در مورد مبالغ پیشنهادی را به گوش آنها رساندم. آلبرت سولر، مدیر ورزشی بارسا به من گفت که از پیغام من متشکر است و شرایط را زیر نظر دارند. من به عنوان عضو رسمی بارسا امیدوارم که کوتینیو خریده نشود. بارسا نباید به چنین وضعی بیافتد. بهتر است مربی به ما بگوید که قرار است از او در چه پستی استفاده کند. همین سوال را زمانی که آردا توران خریده شد پرسیدیم. خریدن بازیکنان مشهور خوب است اما در کنار آن مهم است که این بازیکنان بازی کنند. کوتینیو در لیورپول چند جام برده و چند گل زده؟ مگر او در ۱۹ سالگی بازیکن نیمکت نشین اسپانیول نبود؟ خرید آردا هم یک اشتباه بود. انریکه از بارسا رفته اما سه سال از قرارداد آردا مانده است. چرا از او استفاده نمی شود؟ چون که پست ایده آل او در بارسا وجود ندارد.کوتینیو ۱۵۰ میلیون یورویی قرار است برای بارسا چه کار کند؟ بازی او را دیده اید؟ قدش ۱۶۰ سانتی متر است و اگر کسی به او نزدیک شود روی زمین می افتد. او نتوانسته جام ببرد در حالی که ارزش بازیکنان فقط با جامهایشان مشخص می شود. برای رونالدینیو ۲۳ میلیون یورو هزینه شد و دیدید که چه نقشی درتیم داشت. دمبله یک خرید ابهام آمیز به جای نیمار است اما کوتینیو قرار است جای چه کسی را بگیرد؟

مینگوئلا از تصمیم مدیران بارسلونا در مورد پرداخت ۱۰۵ میلیون یورو نقد و ۴۰ میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد برای خرید دمبله هم شدیدا انتقاد کرد:

همین مدیران بارسا که اکنون تیم را از نظر ورزشی به تباهی برده اند، سال گذشته هشت بازیکن خریدند که فقط اومتیتی از این جمع موفق بود و حالا نمی دانند در چه پستی از او استفاده کنند. وقتی مدیر باشگاه بزرگی مثل بارسلونا می شوی باید تصمیم های درستی بگیری. بعضی از مدیران بارسلونا یک سال قایم شده بودند و بعد از ماجرای دمبله پیدایشان شد و کنار او عکس گرفتند. شرم آور است که می گویند برای یک بچه ۲۰ ساله که در یک فصل هفت گل زده ۱۵۰ میلیون یورو پرداختند. پس حالا قیمت بازیکنی مثل مسی چقدر است؟ بازیکنانی مثل آندره گومز، آلکاسر و دینیه در سطح بارسا نیستند و هیچ تیمی هم آنها را نمی خرد چرا که باشگاهی نیست که بتواند دستمزد بالای آنها را تقبل کند. برای فصل بعد معلوم نیست که از پائولینیو در چه پستی استفاده خواهند کرد. بازیکنی که در ۹ سال فوتبالش در شش تیم مختلف بوده است. چه کسی در بارسا حاضر شده برای خرید پائولینیو ۴۰ میلیون یورو بپردازد؟ ماتوئیدی با ۲۰ میلیون یورو به یووه رفت. کافی است لیست خریدهای ناکام رئال در سه، چهار سال اخیر را با بارسا مقایسه کنید.

وی در مورد تمایل بارسا به خرید انخل دی ماریا هم صحبت هایی انجام داد:

پی اس جی تیمی بود که به صورت قانونی بازیکنی را از بارسا ربود و این تیم را مسخره کرد.اما حالا بارسا می خواهد با این خرید به آنها کمک کند تا بازی جوانمردانه مالی را رعایت کنند. دی ماریا توپ را از خط دفاع می گیرد و تا دروازه حریف می ربود و البته بعد از آن فقط نگاه می کند. سبک بازی او به درد بارسا نمی خورد. حدس می زنم امسال بارسا جامی نبرد. ده بااشگاه ثروتمندتر از بارسلونا هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bj9q8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت نیمار از بارسلونا قطعی شد؟!