تاریخ انتشار: 1396/06/09 21:33
کد خبر: 185631

دلایل انصراف بارسا از خرید ریاض محرز

گراهام هانتر، کارشناس فوتبال اسپانیا، ادعا کرد که مدیران بارسا به این دلیل که احساس کردند ریاض محرز به اندازه برای بازی در این باشگاه خوب نیست، از خرید او منصرف شدند. گراهام هانتر، کارشناس فوتبال اسپانیا، ادعا کرد که مدیران بارسا به این دلیل که احساس کردند ریاض محرز به اندازه برای بازی در این باشگاه خوب نیست، از خرید او منصرف شدند.
دلایل انصراف بارسا از خرید ریاض محرز

 این ستاره الجزایری علاقه زیادی داشت تا در این تابستان از لسترسیتی جدا شود و گفته می شد که آرسنال، چلسی و رم به دنبال خرید او هستند اما خود این بازیکن ترجیح می دهد راهی بارسلونا شود.

بعد از فروش نیمار بود که این زمزمه ها شدت گرفت اما در نهایت اعلام شد که باشگاه کاتالانی قصد ندارد برای خرید محرز اقدام کند.

هانتر به تاک اسپورت گفت:" بارسا گفته که محرز هدف آنها نیست. آنها محرز را زیر نظر داشتند اما در لیست اولویت های آنها قرار نگرفت. محرز برای مشخص کردن وضعیتش اردوی تیم ملی الجزایر را ترک کرد اما بعید می دانم که بارسا تا فردا برای خرید او اقدام کند.

آنها در محرز بازیکنی را نمی بینند که باعث افزایش کیفیت بازی آنها شود، بازیکنی که بارسا بی تردید در حال حاضر به آن نیاز دارد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlb7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسا علاقه ای برای جذب سامپائولی ندارد