تاریخ انتشار: 1396/06/09 23:01
کد خبر: 185616

تعریف و تمجید عجیب باشگاه آمکار از سعید عزت اللهی

مدیر ورزشی باشگاه آمکار روسیه گفت: سعید عزت‌اللهی همان بازیکنی است که می‌خواستیم و او یک قدم با رویای هر بازیکنی فاصله دارد.
تعریف و تمجید عجیب  باشگاه آمکار از سعید عزت اللهی

سایت رسمی باشگاه آمکار روسیه نوشت: ویکتور زاتسواکی درباره انتقال قرضی سعید عزت‌اللهی از تیم روستوف گفت: ما در جستجوی بازیکنی برای پایه خط میانی تیم آمکار بودیم تا بتواند در حملات تیمی هم دخیل باشد. این بازیکن هم سعید عزت‌اللهی بود.

وی افزود: سعید عزت اللهی یک بازیکن جوان، امیدوار و با انگیزه است که فقط یک قدم با رویای هر بازیکنی که حضور در جام‌جهانی است فاصله دارد. او هم‌اکنون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است و امیدوارم همکاری ما برای هر 2 طرف مفید باشد.

مدیر ورزشی باشگاه آمکار روسیه افزود: سعید عزت‌اللهی به تیم آمکار جهت حل مشکلات کمک می‌کند و ما هم به او در راه آماده‌سازی برای جام‌جهانی 2018 روسیه کمک خواهیم کرد. تصمیم او در انتخاب تیم آمکار با توجه به شرایط مختلف این واقعیت را نشان می‌دهد که در این تیم می‌تواند پیشرفت کند. با این شرایط جایگاه سعید عزت‌اللهی در تیم ملی فوتبال ایران نیز پایدارتر خواهد شد.

همچنین باشگاه آمکار روسیه با انتشار خبر تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر کره‌جنوبی در هفته نهم مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه از اختصاص پیراهن شماره 66 به سعید عزت‌اللهی خبر داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnmyr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخراج مشکوک سعیدعزت اللهی در مقابل کره جنوبی + فیلم