تاریخ انتشار: 1396/06/13 17:24
کد خبر: 184994

تعریف و تمجید عجیب هازارد از زیدان و رئال مادرید

ادن هازارد، ستاره بلژیکی تیم چلسی بار دیگر به احتمال انتقال به لالیگا در آینده اشاره کرد و زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید را جادویی خواند.
تعریف و تمجید عجیب  هازارد از زیدان و رئال مادرید

 هازارد ۲۶ ساله که بار ها مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است در مصاحبه ای که با Marca داشت، گفت:

    در حال حاضر، از حضور در انگلیس راضی هستم. برای یکی از بهترین تیم ها بازی می کنم، اما بله، لالیگا خاص است. مسلماً اما فعلاً در انگلیس خواهم ماند.

او در مورد زیدان، سرمربی رئال مادرید هم گفت:

    او به عنوان بازیکن و مربی فاتح همه چیز شده است. همه او را به عنوان بازیکن می شناسند. وقتی به فوتبال فکر می کنیم، به زیدان هم فکر می کنیم چون او درون زمین هرکاری می توانست انجام دهد. حتی حالا، بیرون زمین، او به دستاورد های بزرگی رسیده است. او جادویی است و از دیدن او کنار زمین خیلی خوشحالم. فکر می کنم در حال حاضر رئال مادرید بهترین تیم دنیاست. آنها همه عناوین را فتح کرده اند و بازیکنانی خوب و مربی بزرگی دارند. حالا قهرمانی در لیگ قهرمانان بسیار سخت شده است. مثل لیگ برتر، همه شانس قهرمانی در آن را دارند. هرگز نمی دانید.

هازارد که هنوز در این فصل به دلیل مصدومیت برای چلسی به میدان نرفته، از فرصت بازی در کنار موراتا هیجان زده است و در این باره گفت:

    هیچوقت با او بازی نکرده ام اما منتظر هستم. او هنوز خیلی جوان است، اما همراه با رئال مادرید و یوونتوس عناوین زیادی به دست آورده، پس تجربه زیادی دارد. به این نوع بازیکنان نیاز داریم، کسی که بتواند گل های زیادی به ثمر برساند و آلوارو می تواند این کار را انجام دهد. از او راضی هستیم، انسان خوب و پرحرفی است، حتی انگلیسی هم صحبت می کند. به دنبال بازی در کنار هم هستیم. ما سال گذشته قهرمان لیگ برتر شدیم، پس اگر امسال هم موفق به دفاع از عنوان قهرمانی شویم، می توانیم بگوییم که تیم قوی تر شده است. برخی از بازیکنان مهم خود را از دست داده ایم، اما با خرید بازیکنان جدید نبود آنها را جبران کرده ایم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydpxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتایج ناامید کننده شاگردان زیدان