تاریخ انتشار: 1396/06/22 16:19
کد خبر: 183381

مقایسه جالب نیمار در مورد مثلث MSN‌ بارسلونا و MCN‌ پاری‌سن‌ژرمن

مهاجم برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن مقایسه جالبی در مورد مثلث خط حمله بارسلونا در زمان حضور او و مثلث فعلی تیم پاریسی‌ها انجام داد.
مقایسه جالب نیمار در مورد مثلث MSN‌ بارسلونا و MCN‌ پاری‌سن‌ژرمن

با جدایی نیمار از بارسلونا مثلث MSN‌ بارسلونا که لیونل مسی و لوئیس سوارس دو ضلع دیگر آن بودند از هم پاشید اما رفتن نیمار و پس از او کایلیان امباپه (مهاجم سابق موناکو) به پاری‌سن‌ژرمن، جایی که ادینسون کاوانی حضور داشت، سبب شکل گیری یک مثلث مخوف دیگر به نام مثلث MCN‌ شد.

این مثلث شب گذشته (سه‌شنبه) 4 گل از پیروزی 5 بر صفر PSG را در خانه سلتیک در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند. با این حال نیمار هنوز معتقد است که مثلث تازه شکل گرفته خط حمله پاریسی‌ها تا رسیدن به مثلث MSN‌ بارسلونا فاصله دارد.

نیمار گفت: هنوز راه زیادی مانده است تا ما سه نفر بتوانیم با یک نگاه حرکات یکدیگر را پیش‌بینی و بازی هم را درک کنیم. امباپه و کاوانی هر دو بازیکنان بزرگی هستند و ما داریم یکدیگر را می‌شناسیم. کاوانی فوتبالیست فوق‌العاده‌ای است و امباپه هم بازیکنی سطح بالا. من و امباپه باید درک متقابل‌مان از بازی یکدیگر را افزایش دهیم تا بیشتر از این با سبک بازی هم آشنا شویم.

نیمار ادامه داد: بازی کردن با بازیکنان باهوش کار آسانی است اما خط حمله ما هنوز هم جای پیشرفت و بهتر شدن دارد. با این حال پاری‌سن‌ژرمن در خط حمله من و کاوانی و امباپه خلاصه نمی‌شود. ما بازیکنان بزرگ فراوانی داریم و انتخاب تنها سه بازیکن در تیم ما کار سختی است. لیگ قهرمانان تورنمنتی طولانی است و همه ما باید در کنار هم باشیم تا بتوانیم این جام را ببریم.

بازی بعدی PSG دو هفته دیگر در خانه برابربایرن مونیخ است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gxapn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید خانه رویایی نمیار در پاریس
نیمار در پاریس خانه‌ای ۵ هزار متری خرید!