تاریخ انتشار: 1396/06/24 13:37
کد خبر: 183003

سنت شکنی آرسنال با این سخن از چک کامل می شود!

سنگربان باتجربه توپچی های لندن، شرایط این تیم را تحلیل می کند.
سنت شکنی آرسنال با این سخن از چک کامل می شود!

 آرسنال به ریکاوری در لیگ ادامه می دهد و این بار حریف آن ها چلسی است اما از اکتبر 2011، توپچی ها موفق نشده اند در استمفوردبریج، چلسی را شکست دهند. با این حال چک باور دارد آرسنال راه شکست آبی های لندن را می داند. سنگربان باتجربه در مصاحبه با اسکای اسپورت گفته است:

باید زیر اتفاقاتی که رخ داده خط بکشیم و ادامه دهیم. در کامیونیتی شیلد و جام حذفی با آن ها بازی کردیم، پس می دانیم چگونه شکست شان دهیم. آن ها می دانند دوبازی برابر ما شکست خوردند، آن هم در حالی که راض نبودند، پس باید از این اتفاق نهایت استفاده را ببریم. 

مقابل استوک سیتی و لیورپول آن طور که می خواستیم بازی نکردیم. عملکردمان مقابل استوک، از نتیجه بازی بهتر بود چون هم شانس و هم فرصت کافی داشتیم اما نتوانستیم پاس آخر یا ضربه آخر را درست بزنیم. این نتیجه ای نبود که انتظارش را داشتیم و لایقش هم نبودیم. باخت به لیورپول، سیلی محکمی به صورت مان بود چون اصلا برای باشگاه چون آرسنال قابل قبول نبود. باید مطمئن می شدیم می خواهیم واکنش درستی مقابل بورنموث دهیم و عملکرد بازیکنان عالی بود. 

 چلسی هم به مانند ما، یک هدف دارد. آن ها لیگ را هدف قرار داده اند پس آخر هفته بزرگی پیش روی ما است. اگر می خواهیم پس از دو باخت در بالای جدول باشیم، باید بازی های بزرگ را ببریم و این اولین فرصت ما است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zj9l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره قرمزها تمایلی به تمدید قراردادش ندارد