تاریخ انتشار: 1396/06/29 10:52
کد خبر: 182100

درخواست عجیب نیمار!

مطبوعات فرانسه و اسپانیا خبر از جلسه مدیر پاری‌سن ژرمن با نیمار و کاوانی دادند و همچنین مدعی شدند در پی انتخاب پنالتی‌زن اول باشگاه، نیمار درخواستی عجیب از مدیر دارد.
درخواست عجیب نیمار!

در دیداری تیم فوتبال پری‌سن ژرمن مقابل لیون اتفاقاتی افتاد که سوژه رسانه‌ها شد. کاوانی می‌خواست ضربه کاشته بزند که دنی آلوس توپ را برداشت و آن را به او نداد و به نیمار داد. بعد از آن زمانی که قرار بود پنالتی زده شود کاوانی زیر بار دادن توپ به نیمار نرفت.

اما باشگاه فرانسوی برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات مشخص کرده که از این به بعد کاوانی پنالتی‌های این تیم را خواهد زد.

نیمار در تابستان نقل و انتقالات در ازای 222 میلیون یورو از بارسلونا به پارک دپرنس پیوست و به دلیل تبدیل شدن به گران‌ترین بازیکن تاریخ او فکر می‌کند باید همه توجهات رویش باشد و همه ضربات از جمله ایستگاهی و پنالتی را به او بدهند.

اما باشگاه اخیرا اعلام کرده از این به بعد پنالتی‌های تیم را مهاجم اروگوئه‌ای خواهد زد. موضوعی که باب میل نیمار نبوده است. پاری‌سن ژرمن امیدوار بود که با آمدن نیمار به تیم شرایطی مانند شرایط حضور او در بارسلونا پیش بیاید که البته این طور نشد. در بارسا او رابطه خوبی با مسی و سوارس داشت و این یکدست بودن تیم رمز موفقیتشان بود. در فرانسه اما نیمار می‌خواهد رئیس تیم باشد و از طرفی با توجه به مدت حضور کاوانی در این تیم و درخششی که بعد از جدایی زلاتان از این تیم داشته، سخت است که او را نادیده بگیرند.

طبق گفته کارشناسان باشگاه با هدف خاتمه دادن به این مشکلات در هفته‌های ابتدایی فصل خیلی سریع دخالت کرد و سعی کرد با تعیین زننده پنالتی کاری کند تا دیگر مشکلی پیش نیاید. هرچند شایعاتی که بعد از آن منتشر شد می‌تواند بیشتر به ضرر تیم باشد.

در گزارشات آمده بعد از اتفاقات بازی با لیون ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، خیلی زود ورود کرده و جلسه‌ای با هر دو بازیکن برگزار کرده است. بعد از آن هم اونای امری، سرمربی تیم با آن‌ها صحبت کرده است.

اما روزنامه هواداری بارسلونا، اسپرت، گزارش داده که نیمار در تلاش برای انتقال قدرت در پی‌اس‌جی بوده و سعی داشته نشان دهد که شماره یک این تیم است. اما بعد از ناکامی و موضوعات پیش آمده درباره پنالتی و ضربه کاشته او صحبتی با الخلیفی داشته است. الخلیفی وقتی می‌خواسته نیمار را متقاعد کند که به تیمش ملحق شود، قول داده بود که او ستاره تیم باشد، اما به فاصله تنها 6 هفته بعد از نهایی شدن انتقال چنین اتفاقاتی پیش آمده است و در نتیجه آن نیمار از او خواسته تا کاوانی را بفروشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45pd5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نیمار مقصدش پس از جدایی از بارسا را فاش کرد