تاریخ انتشار: 1396/07/09 10:59
کد خبر: 180375

پیش بازی نیوکاسل - لیورپول

دو تیم نیوکاسل و لیورپول، امشب در ورزشگاه سنت جیمز پارک شهر نیوکسل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 پیش بازی نیوکاسل - لیورپول

 لیورپول از ابتدای فصل هنوز نتوانسته به پتانسیلی که از آنها انتظار می‌رفت برسد و در حال حاضر با کسب 11 امتیاز از 6 بازی در رده ششم جدول قرار گرفته است. با توجه به حضور صلاح، مانه، استوریج، فیرمینو و کوتینیو، اینطور از لیورپول انتظار می‌رفت که این تیم در فاز هجومی بهتر از اینها کار کند و آمار خوبی در گلزنی داشته باشد. ولی به اقرار کلوپ نیز این تیم از فرصت ها و شرایطی که داشته به خوبی استفاده نکرده و نتوانسته نتایجی آنطور که انتظار می‌رفت رقم بزند.

نیوکاسل نیز که این فصل با بنیتس پا در لیگ برتر گذاشته، با 9 امتیاز از 6 بازی در رده هشتم قرار دارد. آنها فصل را با دو شکست آغاز کردند ولی در ادامه سه پیروزی پیاپی کسب کردند و توانستند خود را در جدول بالا بکشند. با این حال برایتون آنها را در بازی آخر شکست داد و نوار پیروزی های تیم بنیتس را برید. حال آنها در دیداری حساس به مصاف لیورپول خواهند رفت که نتایج جالبی نیز در 6 بازی اخیر دو تیم رقم خورده است.

 

در حقیقت در این 6 بازی، 2 پیروزی برای نیوکاسل، 2 پیروزی برای لیورپول و 2 تساوی حاصل شده و باید دید که آیا تیمی می‌تواند تعداد بردهایش را بیشتر کند یا به تعداد تساوی ها افزوده خواهد شد. لیورپول لالانا، باگدان و کلاین را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و دامت و هایدارا قادر به همراهی کلاغ ها نیستند.

 

ترکیب احتمالی:

124


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48z8ln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کلوپ: نیازی به خرید مهاجم نداشتیم

جنجال یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی
کلوپ: خواهش می‌کنم سوالات نامربوط از من نپرسید!