تاریخ انتشار: 1396/07/13 01:57
یوپ هاینکس جانشین کارلو آنچلوتی؛
کد خبر: 179791

غافلگیری از نوع بایرن مونیخی!

رسانه های آلمانی اعلام کردند که باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد یوپ هاینکس را به عنوان جانشین کارلو آنچلوتی تا پایان فصل معرفی کند.
 غافلگیری از نوع بایرن مونیخی!

، کارلو آنچلوتی که در اولین فصل حضورش در بایرن با این تیم قهرمان بوندس لیگا شده بود، به دنبال کسب نتایج ضعیف در دومین فصل حضورش در آلیانس آره نا، چند روز قبل اخراج شد و دستیارش، ویلی سانیول، به طور موقت هدایت باواریایی ها را برعهده گرفت.

در این مدت نام های مختلفی از جمله توماس توخل، سرمربی سابق بروسیا دورتموند، جولیان ناگلزمان، سرمربی هوفنهایم و یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به عنوان گزینه های هدایت بایرن مطرح شدند اما اکنون رسانه های آلمانی اعلام کردند که قرار است هاینکس با پایان دادن موقتی به بازنشستگی اش، تا پایان فصل روی نیمکت بایرن بنشیند.

هاینکس که پیش از این در دو مقطع هدایت بایرن را برعهده داشت، در فصل 13-2012 با بایرن فاتح سه گانه شد و پس از آن جای خود را به پپ گواردیولا داد.

او که با رئال مادرید هم سابقه قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارد، از بعد از فتح سه گانه با بایرن اعلام بازنشستگی کرده بود اما بعد از 4 سال، به نظر می رسد بار دیگر سکان هدایت باواریایی ها را به دست خواهد گرفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9xzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه جدید سرمربی گری بایرن مونیخ لو رفت