تاریخ انتشار: 1396/07/21 18:00
خیلی مهم است که در دفاع ثبات داشته باشیم
کد خبر: 178389

هاینکس: وقتی ۸۰ ساله شوم جای یواخیم لو در تیم ملی آلمان را خواهم گرفت!

سرمربی باواریایی‌ها در اولین گام پس از بازگشتش به بایرن مونیخ قصد دارد خط دفاعی این تیم را استحکام ببخشد.
 هاینکس: وقتی ۸۰ ساله شوم جای یواخیم لو در تیم ملی آلمان را خواهم گرفت!

، یوپ هاینکس که به تازگی جانشین کارلو آنچلوتی در بایرن مونیخ شد و تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت، در آستانه بازی فردای (شنبه) تیمش برابر فرایبورگ در هفته هشتم بوندس‌لیگای آلمان گفت: سن برای من مهم نیست، بلکه آمادگی، حرفه‌ای‌گری و انگیزه برای من اهمیت دارد. ذهن‌‌ها اغلب از پاها مهمتر هستند. (با حالتی شوخی) فکر می‌کنم وقتی 80 ساله شوم جای یواخیم لو در تیم ملی آلمان را خواهم گرفت.

هاینکس که پس از اعلام بازنشستگی در سال 2013، اولین تجربه‌اش را پس از بازگشت به عرصه مربیگری با بایرن خواهد داشت، افزود: هفته پرکاری را داشتیم و من هم پس از مدت‌ها به سرمربیگری بازگشتم، اما می‌دانستم که باید چه کار کنم. همه از جو موجود در تیم راضی بودند و بازیکنان دوباره از تمرین کردن لذت بردند، اما کار زیادی برای انجام دادن در پیش داریم و باید سخت تلاش کنیم. باید با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنیم.

وی ادامه داد: در سه بازی اخیر بایرن هفت گل دریافت کرده که این زیاد است. برای من خیلی مهم است که تیم در خط دفاعی ثبات لازم را داشته باشد و تمامی بازیکنان در کارهای دفاعی شرکت داشته باشند.

سرمربی 72 ساله باواریایی‌ها در مورد هافبک کلمبیایی خود که شایعه شده در ماه ژانویه از این تیم جدا خواهد شد، خاطرنشان کرد: خامس پسر خوبی است، اما وقتی از یک فرهنگ به فرهنگ دیگر می‌روید، کارتان را باید از صفر شروع کنید. من مراقب خامس خواهم بود و فکر می‌کنم او در ادامه کمک زیادی به ما خواهد کرد.

هاینکس در پایان در خصوص هافبک شیلیایی خود که در بازی‌های رده ملی دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده، گفت: ویدال از ناحیه عضلانی دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده و فردا بازی نخواهد کرد. من مربی‌ای نیستم که در این موارد ریسک کنم و سلامت بازیکنانم را به خطر بیندازم. آرتور بازیکن مهمی برای ماست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qb8r8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوپ هاینکس  به طور رسمی سرمربی بایرن مونیخ شد

 غافلگیری از نوع بایرن مونیخی!
یوپ هاینکس جانشین کارلو آنچلوتی؛