تاریخ انتشار: 1396/07/22 10:49
کد خبر: 178303

گورتسکا بازیکن تیم فوتبال شالکه مورد توجه بارسلونا ،یوونتوس و منچستر قرار دارد

باشگاه شالکه در چند وقت اخیر تلاش های زیادی برای امضا قرارداد جدید با گورتسکا انجام داده و حتی پیشنهاد دستمزد ۱۰ میلیون یورویی هم به او داده اند
گورتسکا بازیکن تیم فوتبال شالکه مورد توجه بارسلونا ،یوونتوس و منچستر قرار دارد

لئون گورتسکا هافبک ۲۲ ساله باشگاه شالکه حاضر نشده قرارداد خود را تمدید کند و با ادامه این روند او هم مانند چند ستاره این تیم در سالیان اخیر، در پایان فصل به صورت بازیکن آزاد از جمع آبی های سلطنتی فوتبال آلمان جدا می شود.

باشگاه شالکه در چند وقت اخیر تلاش های زیادی برای امضا قرارداد جدید با گورتسکا انجام داده و حتی پیشنهاد دستمزد ۱۰ میلیون یورویی هم به او داده اند اما این هافبک ملی پوش حاضر به تمدید قراردادش نیست. در هفته های اخیر برخی از رسانه های اسپانیا مدعی شده بودند که بارسلونا می خواهد در ژانویه و برای پیشی گرفتن از بایرن مونیخ برای جذب گورتسکا وارد عمل شود، چیزی که بعدا از سوی مسئولان این باشگاه رد شد.

کریستین هایدل مدیر ورزشی باشگاه شالکه در مصاحبه با بیلد درباره آینده گورتسکا گفت:

برای ما دو راه کار وجود دارد، تمدید قرارداد یا ماندن تا تابستان. فروش زودهنگام گورتسکا در ژانویه هرگز یکی از برنامه های ما نبوده است. ما تمام کارهای ممکن را کرده ایم تا به او نشان دهیم که از چه اهمیتی برای ما برخوردار است، و ما همچنین معتقدیم که ماندن در اینجا برای او بهترین اتفاق ممکن است. توپ اکنون در زمین لئون است. فروش او در تابستان کار دشواری نخواهد بود ولی فروش گورتسکا در مقطع کنونی به لحاظ ورزشی و اقتصادی درست نیست.

چند باشگاه بزرگ اروپا از جمله منچستر یونایتد، یوونتوس، بایرن مونیخ و بارسلونا از مدت ها قبل عملکرد گورتسکا، را زیر نظر گرفته اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xyza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این تیم رکورددار بیشترین حضور تماشاگر در ورزشگاه