تاریخ انتشار: 1396/08/01 21:20
کد خبر: 176807

مورد عجیب کهکشانی ها لو رفت

رئال مادرید در یکی از ضعیف ترین نمایش های فصل خود موفق شد با سه گل ایبار را از پیش رو بردارد.
مورد عجیب کهکشانی ها لو رفت
رئال پس از هفته ها بالاخره توانست در برنابئو، یک برد قاطع به دست بیاورد. کهکشانی ها تا هفته نهم 7 امتیاز را در خانه خود از دست داده اند.
اگر دو بازی سوپرکاپ اسپانیا برابر بارسا را که رئال در بازی رفت 12 و برگشت 14 بار به سمت دروازه شوتزنی کرد کنار بگذاریم، بازی شب گذشته مقابل ایبار، رئال با 15 شوت به سمت دروازه، ضعیف ترین نمایش  فصل خود در لالیگا را ارائه داد.
 
در این بین تنها 7 شوت در چارچوب بود. اولین شوت را دقیقه 2 بازی ایسکو روی پاس آسنسیو به سمت دروازه شلیک کرد که گلر ایبار آن را مهار کرد. برای دیدن شوت بعدی رئالی ها باید 16 دقیقه به جلو برویم؛ جایی که رونالدو شانس خود را امتحان کرد. 
 
رونالدو با 5 شوت بیشتر از هم تیمی هایش اقدام به شوتزنی کرد و پس از او ایسکو، آسنسیو و بنزما با دو شوت قرار گرفتند. مودریچ، سبایوس و مارسلو هم یک بار شوتزنی کردند.
 
مارسلو با یک شوت و یک گل و نیز آسنسیو با دو شوت و یک گل، موثرتر از دیگر بازیکنان ظاهر شدند.
 
نکته جالب اینجاست که از هر 5 شوت رئالی ها یکی وارد دروازه شد. در واقع رئال در دیداری که کمترین شوت به دروازه را داشت، موفق به زدن سه گل شد. در پیروزی 0-3 برابر دپورتیوو هم هر 5.33 شوت رئالی ها یکی وارد دروازه شده بود.
 
از این حیث بدترین آمار به شکست خانگی مقابل بتیس بر می گردد. رئال 27 بار اقدام به شوتزنی کرد که هیچکدام به گل تبدیل نشدند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dragp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های زیدان پس از شکست عجیب تیمش؛عدالت برای ما اجرا نشد!