تاریخ انتشار: 1396/08/03 23:23
کد خبر: 176491

جوردی آلبا به تمرینات بارسلونا بازگشت

جوردی آلبا، مدافع چپ اسپانیایی بارسلونا بعد از غیبت یک هفته ای به تمرینات این تیم بازگشت.
جوردی آلبا به تمرینات بارسلونا بازگشت

جوردی آلبا بیست و هشت ساله، هفته گذشته قبل از دیدار با المپیاکوس با مصدومیت عضله ران پا مواجه شد و سه بازی بارسلونا مقابل المپیاکوس، مالاگا و مورسیا را از دست داد و این فرصت خوبی برای لوکاس دینیه، مدافع سابق رم بود تا در این سه بازی تواناهایی خود را به والورده نشان دهد.

به گزارش ESPN، حالا آلبا بعد از سپری کردن دوران نقاهت خود می تواند دوباره در ترکیب تیمش از ابتدا قرار گیرد. جوردی آلبا قبل از مصدوم شدن در تمامی بازی های تیمش به غیر از دیدار مقابل ایبار در ترکیب ثابت این تیم حضور داشت. باید دید آیا ارنستو والورده در بازی بعدی بارسلونا در مقابل اتلتیک بیلبائو به دینیه بازی خواهد داد یا آلبا به ترکیب اصلی بازخواهد گشت. آلبا همچنین در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد که به چه اندازه از فوتبال بازی کردن لذت می برد. او در فصل گذشته زیر نظر انریکه جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی بارسلونا نداشت.

همچنین لازم به ذکر است، بارسلونا در سیزده بازی گذشته خود در تمام رقابت ها، شکستی را متحمل نشده و با چهار امتیاز اختلاف نسبت به والنسیا، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. کاتالان ها روز شنبه در ورزشگاه سن مامس، به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهند رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vkyvp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سود هنگفت مالی بارسلونا از مصدومیت عثمان دمبله!